اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

ارزش کار پلیس در رفتار درست با مردم است/ کاهش 31 درصدی تصادفات در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش 31 درصدی وقوع تصادفات در 11 ماهه سال جاری گفت: ارزشمندی کار پلیس در رفتار درست با مردم تکمیل می‌شود.

ارزش کار پلیس در رفتار درست با مردم است/ کاهش 31 درصدی تصادفات در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یحیی شرفی اظهار داشت: پلیس باید با سعه صدر، رفتار درست با مردم و صداقت عملی خود، اعتماد عمومی مردم را پشتوانه اقدامات خود قرار دهد.

وی ادامه داد: پلیس باید با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در صدد رسیدن به رفتارهای استاندارد باشد، که ما شاهد حرکت پلیس در این مسیر هستیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان برخورد مناسب با مردم، تکریم ارباب رجوع، تعهد و دلسوزی، داشتن روحیه تلاش بیشتر، دوری از بد رفتاری از مهم‌ترین بخش‌های تعالی و استاندارسازی رفتار پلیس است، که همه کارکنان باید در سرلوحه اقدامات خود قرار بدهند.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس راه که به صورت شبانه‌روزی در راستای ایجاد امنیت ترافیکی در تلاش هستند باید با برخوردهای منطقی، شهروندان را به رعایت قانون ترغیب و با متخلفان نیز برخورد قانونی داشته باشند.

شرفی با اشاره با فرا رسیدن تعطیلات پایان سال و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: هدیه نوروزی پلیس به مسافران پیشگیری از تصادفات و حوادث جاده‌ای و ایجاد فضای مناسب برای مسافران که با خیال آسوده به مسافرت بروند.

سرهنگ شرفی با اشاره به کاهش 31 درصدی مجموع تصادفات در 11 ماهه سال جاری گفت: پلیس با رانندگان متخلف و حادثه ساز به شدت برخورد و از ادامه تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول