اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بستان‌آباد:

شرور مواد‌فروش در بستان‌آباد به دام پلیس افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد گفت: فرد معتادی که با انجام شرارت‌های مختلف باعث سلب آسایس اهالی یکی از محلات شهرستان شده بود دستگیر شد.

شرور مواد‌فروش در بستان‌آباد به دام پلیس افتاد

محمد باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بستان‌آباد اظهار کرد: خبر واصله حاکی از آن بوده یکی از معتادان خطرناک و توزیع‌کنندگان شرور مواد مخدر تحت تعقیب با کار گذاشتن دوربین مدار بسته در محل سکونت خود در یکی از محلات این شهرستان ضمن ایجاد ناامنی و سلب آسایش و آرامش اهالی محل و ایجاد نارضایتی شدید اهالی در هر بار مراجعه ماموران از چنگ قانون و ماموران فرار می‌کرد.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با استفاده از تعقیب و مراقبت‌های اطلاعاتی از حضور وی در منزل اطمینان حاصل کردند.

باقری افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی با استفاده از دو اکیپ از عوامل مجرب وارد عمل شده و ضمن دستگیری متهم به صورت غافلگیرانه طی بازرسی از منزل وی مقدار 25 گرم انواع مواد مخدر و یک قوطی مشروبات الکلی و دو عدد پایپ استعمال شیشه و یک عدد وافور و37 حلقه نوار سی دی مبتذل و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر و یک دستگاه شوکر برقی و تجهیزات دوربین مدار بسته کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد گفت: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول