اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه توریسم دریایی

شیوه‌نامه گردشگری دریایی نهایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از نهایی شدن شیوه‌نامه گردشگری دریایی تا پایان اردیبهشت خبر داد.

شیوه‌نامه گردشگری دریایی نهایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین پورهادی پیش از ظهر امروز در جلسه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مکان برگزاری جشنواره اکوتوریسم و گردشگری روستایی را در موزه میراث روستایی گیلان در پارک جنگلی سراوان رشت عنوان کرد.

وی با اشاره به 11 آذر، سالروز شهادت میرزاکوچک‌خان جنگلی و 18 آذر، روز گردشگری اکو، افزود: برنامه‌های هفته گردشگری با شعار «ایران را در گیلان ببینیم» از 8 تا 15 آذر امسال برگزاری می‌شود.

پورهادی، از پیشنهاد برگزاری همایش اکوتوریسم و تالاب‌های مطرح به میزبانی استان‌های گیلان یا گلستان در گردهمایی معاونان گردشگری کشور خبر داد و افزود: شیوه‌نامه گردشگری دریایی نیز با برگزاری نشست کمیته ملی گردشگری دریایی گیلان نهایی می‌شود.

وی تشکیل کمیته ملی گردشگری دریایی استان را با حضور استان‌های ساحلی کشور تا پایان اردیبهشت جاری ذکر کرد و اظهار کرد: این کمیته با هدف ایجاد و توسعه توریسم دریایی در سواحل شمالی و جنوبی کشور تشکیل می‌شود.

به گفته معاون گردشگری گیلان، کارگروه گردشگری دریایی اتحادیه مالکان کشتی به موازات کمیته ملی گردشگری دریایی و با هدف رونق گردشگری دریایی و حمایت از فعالان این بخش از صنعت گردشگری فعالیت دارد.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول