اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خواستار شد

معرفی گردشگری مازندران به زبان‌های زنده دنیا

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مناطق گردشگری مازندران به زبان‌های زنده دنیا ترجمه و معرفی شود.

معرفی گردشگری مازندران به زبان‌های زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سیدعلی اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مازندران در باشگاه برق ساری با اشاره به شخصیت والای معنوی استاد مرتضی مطهری اظهار داشت: شهید مطهری یکی از استادان برجسته‌ای بود که دشمن نیز با حضور این استاد احساس خطر می‌کرد و در شرایطی که کشور به این استاد برجسته نیاز مبرم داشت اقدام به شهادت وی کرد.

وی تصریح کرد: مطهری نعمت بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران بود که دشمنان وی تاب حضور وی را نداشتند و ایشان را به شهادت رساندند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اندیشه‌های ناب ایران اسلامی در حال حاضر در کشورهای عربی منطقه در حال ظهور و بروز است یادآور شد: حق‌باوری و عدالت‌خواهی که امام و یارانش در کشور ایجاد کردند در حال گسترش است.

این مسئول مهم‌ترین مشکل حال حاضر استان مازندران را ساماندهی زباله عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از زباله‌های مازندران به شکل نامناسبی دفن می‌شود که نیاز است فرهیختگان استان نسبت به رفع این موضوع اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه دفن نامناسب زباله در مازندران تنها مربوط به یک و یا دو شهر نیست گفت: با توجه به مسافرخیز بودن مازندران معضل زباله به محیط زیست و جنگل‌های مازندران آسیب جدی وارد می‌کند.

مطهری ادامه داد: علم امروز مشکل دفن زباله را به خوبی رفع کرد که نیاز است فرهیختگان علمی در این زمینه ورود مناسبی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان مازندران تاکید کرد: آموزش زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران در حال حاضر یک ضرورت به حساب می‌آید و دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها نسبت به معرفی مناطق گردشگری مازندران به زبان انگلیسی اقدام کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول