اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری خراسان‌شمالی:

پلیس راه برای برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری جدی‌تر عمل کند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری خراسان‌شمالی خواستار برخورد جدی پلیس راه با تورهای غیرمجاز در حوزه گردشگری و زیارتی شد.

پلیس راه برای برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری جدی‌تر عمل کند

زهره اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه با وجود برخوردهایی که طی سنوات گذشته با تورهای گردشگری انجام شده هنوز بسیاری از افراد در قالب تورهای غیرمجاز فعالیت می‌کنند، اظهار داشت:‌ اکثر این تورها به صورت زمینی اقدام به فعالیت کرده که با کم‌ترین مشکلی در محورهای ارتباطی تردد می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از این تورها فاقد مجوزهای لازم برای تردد از سوی پایانه‌ها بوده از این رو پلیس راه‌ها با درخواست مجوزها می‌توانند به راحتی این معضل را کنترل و چک کنند.

اکبرپور تصریح کرد:‌ متأسفانه تاکنون در این زمینه خوب عمل نشده و تورهای غیرمجاز به خاطر این موضوع توانسته‌اند فعالیت خود را به صورت غیر قانونی ادامه داده و جولان دهند.

وی اظهار داشت:‌ البته در این زمینه نیز پلیس راه خوب توجیه نشده و اگر از سوی دستگاه‌های مسئول در این زمینه با پلیس راه هماهنگی و توجه بیشتر و لازم انجام شود، قطعا آمار تورهای غیرمجازی که  اکنون به صورت اتوبوسی در محورها تردد می‌کنند، کاهش می‌یابد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری خراسان‌شمالی همچنین بر مشارکت بیشتر پایانه‌ها، میراث فرهنگی، پلیس راه و سازمان‌های مرتبط برای مقابله با پدیده تورهای غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش فارس هم اکنون 25 آژانس گردشگری دارای مجوز در استان خراسان‌شمالی فعالیت دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول