اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زنجانرود:

زنجانرود ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری و کشاورزی دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار زنجانرود گفت: بخش زنجانرود ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری و کشاورزی دارد، که باید بیش از پیش به آنها توجه شود.

زنجانرود ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری و کشاورزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی پاک‌منش عصر امروز در نخستین جلسه ستاد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه همه باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم، اظهار داشت: نقش مسئولان در این زمینه نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال 91 با تلاش مردم و مسئولان تولید داخلی افزایش و مصرف آن نیز افزایش یابد، تصریح کرد: باید در راستای فرهنگ‌سازی مصرف کالای داخلی بیش از پیش تلاش کنیم.

بخشدار زنجانرود با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاری‌ها در کشور و استان افزایش یابد، تصریح کرد: باید با حمایت از سرمایه‌‌گذاری و سرمایه‌گذاران زمینه اشتغال و افزایش تولید داخلی را فراهم کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه زنجانرود ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری و کشاورزی دارد، تصریح کرد: باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این بخش بیش از پیش فراهم شود.

پاک منش با بیان اینکه باید واحدهای کشاورزی در زنجانرود فعال شوند، تصریح کرد: نبود واحدهای کشاورزی مشکلاتی را برای مردم فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در فصل برداشت دلالان سود‌های کشاورزی را به جیب می‌زنند، تصریح کرد: باید از کشاورزی در این بخش به خوبی حمایت شود.

بخشدار زنجانرود با درخواست از مسئولان برای فعا‌ل‌سازی شهرک صنعتی دولاناب در این بخش تصریح کرد: فعال‌شدن این شهرک بخشی از اشتغال زنجانرود را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول