اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان میراث فرهنگی:

ظرفیت شهرستان گناوه در زمینه گردشگری دریایی بالاست

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ظرفیت‎های شهرستان گناوه در زمینه گردشگری دریایی بالا و چشمگیر است و این شهرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری دریایی را دارد.

ظرفیت شهرستان گناوه در زمینه گردشگری دریایی بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه منوچهر جهانیان صبح امروز در نشست با فرماندار گناوه اظهار داشت: همچنین شهرستان گناوه ظرفیت‎‎های خوبی در زمینه گردشگری تجاری دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه می‎تواند قطب گردشگری دریایی و تجاری کشور شود یادآور شد: همکاری، هماهنگی و تعامل خوب بین مسئولان شهرستان و دستگاه‎های اجرایی موجب شد ارائه خدمات در ایام نوروز به مسافران به نحو مطلوبی مدیریت شود.

جهانیان افزود: این امر که با نظارت فرماندار گناوه محقق شده زمینه رضایتمندی مسافران را در نوروز فراهم کرده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با توجه به آمارهای موجود، امسال در شهرستان گناوه در زمینه گردشگری دریایی رشدی بیش از 65 درصد داشته‎ایم.

جهانیان خاطر نشان کرد: شهرستان گناوه می‏تواند یکی از قطب‎های گردشگری تجاری و دریایی کشور شود و این نیازمند این است که همکاران ما در میراث فرهنگی استان پیشنهادات خود را در این زمینه به ما داده و زیرساخت‎های آن را مهیا کنند.

وی تاکید کرد: این امر باید به گونه‎ای باشد که گردشگران در طول ایام سال بتوانند از فضاهای موجود در این شهرستان استفاده کنند.

جهانیان گفت: ما نیز به لحاظ حمایت‎های مجوزها و تمهیداتی برای ساخت در خدمت مردم این منطقه هستیم.

فرماندار گناوه نیز در این نشست گفت: مبلغ 7 میلیارد ریال اعتبار برای گردشگری و بازسازی ساحل در شهرستان گناوه اختصاص یافته است.

احمد جعفری‌نسب گفت: در تمام فصول سال گردشگران تجاری و دریایی به این شهرستان می‎آیند که این امر موجب رشد اقتصادی این منطقه شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول