اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

معلم نباید دغدغه معیشتی داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: معلم نباید دغدغه معیشتی داشته باشد.

معلم نباید دغدغه معیشتی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از نخبگان فرهنگی کنگان اظهار داشت: فرهنگیان و معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با مدرسه و آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

وی افزود: حل مشکلات و دغدغه‌های معیشتی معلمان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این راستا باید اهتمام داشته باشیم.

فرماندار کنگان تجلیل از این قشر فرهیخته را مایه عزت و سربلندی جامعه ذکر کرد و یادآور شد: این قشر همواره در تربیت انسان‌ها نقش مؤثری دارد و باید در جامعه این حرمت نهادینه شود.

یزدان‌شناس با اشاره به مشکلات قشر فرهنگی خاطر نشان کرد: معلم در جامعه فقط باید دغدغه وظیفه اصلی خود که شغل آموزشی و تربیتی است را داشته باشد و باید تلاش کنیم که مشکلات مادی وی برطرف شود تا با خیال آسوده به وظیفه علمی و تربیتی خود بپردازد.

وی بیان کرد: برای حل مشکلات مسکن فرهنگیان نیز تلاش خوبی انجام گرفته و با اعتبار 6 میلیارد ریالی مجموعه مسکن فرهنگیان در دست اجراست که تا انتهای تابستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: از ابتدای هفته بزرگداشت مقام معلم تاکنون چند برنامه مهم و بزرگ در سطح شهرستان برگزار شده که این برنامه نیز یکی از برنامه‌هاست.

عباس شریف افزود: در سال تحصیلی جدید باید زیرساخت‌های لازم را برای اجرای سیستم جدید آموزشی فراهم کنیم و مسئولان نیز باید همکاری کنند.

وی یادآور شد: احداث فضاهای جدید آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات و تجهیزات مورد نیاز در سال جاری در دستور کار قرار دارد و امیدواریم به فضل خدا به نتایج لازم برسیم.

در این آیین از معلمان و فرهنگیان نمونه شهرستان کنگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول