اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گچساران:

حفظ و ترویج ایدئولوژی نظام بر عهده معلمان است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش ‌و پرورش گچساران گفت: ما معلمان وطیفه سنگینی بر دوش داریم و آن حفظ و ترویج ایدئولوژی نظام است که پایداری و صلابت نظام را به خود گره زده است.

حفظ و ترویج ایدئولوژی نظام بر عهده معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، یدالله مرادی صبح امروز در همایش نمادین روز معلم در لنده با تبریک هفته معلم اظهار داشت: شهید مطهری عالم و استاد وارسته زمان بود که با درک زمان توانست شرایط اجتماعی را درک و به این مقام و منزلت برسد.

وی افزود: آن شهید وارسته تنها کسی بود که امام خمینی (ره) در مورد وی فرمودند "کتب شهید مطهری بلااستثناء برای همه مفید است".

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: ما معلمان وظیفه سنگینی بر دوش داریم و آن حفظ و ترویج ایدئولوژی نظام است که پایداری و صلابت نظام را به خود گره زده است.

مرادی یادآور شد: در دعاها و احادیث متعدد شرایط یاران امام زمان (عج) بیان شده و مهم‌ترین آن‌ها عالم به زمان بودن است که با درک صحیح از زمان و شرایط اجتماعی می‌توان به آن دست یافت.

وی با اشاره به توانایی‌های معلمان و فرهنگیان در عرصه‌های مختلف گفت: همه معلمان می‌توانند با استفاده صحیح و درست از استعدادها و توانمندی‌های خود به یک مطهری زمان تبدیل شوند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: این مهم جز با آگاهی و درک زمان و شرایط اجتماعی محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش معلمان در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب خاطرنشان ساخت: معلمان با سازندگی نوجوانان و جوانان کلید انقلاب را از مدارس زده و حرکت‌های اولیه انقلاب بعد از بیانات امام خمینی (ره) در همه شهرها از مدارس شروع شده است.

مرادی تأکید کرد: معلمان و دانش آموزان پیشقراولان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: نگاه فرا زمانی و فرا مکانی است که معلمان را در عرصه‌های مختلف وارد و برای هر موضوع و سئوالی پاسخ در خور توجه را دارا می‌باشند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: همه معلمان با درس گرفتن از شخصیت و منش معلم شهید استاد مرتضی مطهری می‌توانند در زمان خود به یک مطهری تبدیل و در اجتماع نقش بصیرت افزایی خود را دو چندان کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول