اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

7 معلم هرمزگانی نمونه کشوری شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال هفت نفر از فرهنگیان این استان به عنوان "معلم نمونه کشوری" انتخاب شده‌اند.

7 معلم هرمزگانی نمونه کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی عصر یک‌شنبه در آیین تجلیل از 72 معلم برگزیده کشوری و استانی آموزش و پرورش هرمزگان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم، "موفقیت‌های حاصل شده در آموزش و پرورش" را نتیجه "تلاش‌ها و مجاهدت شبانه‌روزی فرهنگیان" در اقصی نقاط استان دانست و گفت: جا دارد از تمامی کسانی که در تحقق اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت نقش‌آفرین هستند یاد کرده و قدردان واقعی آنان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 91-90، بیان داشت: امسال هفت نفر از فرهنگیان استان به عنوان معلم نمونه کشوری و 65 معلم نیز برگزیده استانی هستند که در این آیین مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

این مسئول تاکید کرد: انتخاب معلمان نمونه نافی خدمات و مجاهدت ارزشمند سایر معلمان نیست و آموزش و پرورش استان در ایام گرامیداشت مقام معلم با برپایی آیین‌های ویژه در سراسر استان، قدردان زحمات همه عزیزان فرهنگی بود.

آخوندی در پایان متذکر شد: رسالت خطیر معلم تربیت صحیح نسل آینده کشور است که از این حیث جامعه مدیون تلاش تمامی دلسوزان امر تعلیم و تربیت است.

رونمایی از تمبر یادبود معلمان نمونه استان، سخنرانی معلم پیشکسوت (غلام وکیلی)، پخش کلیپ و اجرای سرود دانش آموزی از دیگر بخش‌های آیین تجلیل از مقام معلم در استان هرمزگان بود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول