اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تحول در آموزش و پرورش به دست معلمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تحول در آموزش و پرورش به دست معلمان دارد و تحول واقعی نیز با تغییر دانش‌آموزان محقق می‌شود.

تحول در آموزش و پرورش به دست معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی اظهار داشت: امروز معلمان باید با حرکت در مسیر سند تحول بنیادین به اهداف نظام آموزش و پرورش دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه با تدوین این سند نقشه ره نظام آموزش و پرورشش کشور نیز ایجاد شده است، اضافه کرد: در گذشته آموزش‌های معلمان بر مبنای هیچ سندی نبوده است اما امروز نظام آموزشی کشور متحول شده است و دانش‌آموزان نیز باید در راستای سیاست‌های مشخص شده در این سند متحول شوند.

وی با اشاره به اینکه متولیان تعلیم و تربیت باید با دانش‌آموزان همانند فرزندان خود رفتار کنند، تصریح کرد: تحول در آموزش و پرورش به دست معلمان دارد و تحول واقعی نیز با تغییر دانش‌آموزان محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تغییر دانش‌آموزان نیز میسر نمی‌شود جز با تسخیر قلب‌های آنها، ادامه داد: معلمان امروز باید با مهرورزی و برخورد عاطفی با دانش‌آموزان قلب‌های آنها ر ا تسخیر کنند و در مسیر تحول نظام آموزشی کشور گام بردارند.

وی با بیان اینکه تعطیلی مدارس در پنج‌شنبه‌ها، نهضت فناوری و اردوی راهیان نور از مقدماتی است که در راستای تحول در نظام آموزشی کشور فراهم شده است، تاکید کرد: معلمان باید برنامه‌های آموزشی خود را سازماندهی کنند و آموزش‌های آنها نیز بر اساس سند تحول بنیادین استوار باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول