اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

75 روستای چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: 75 روستای چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‎شود.

75 روستای چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‎شود

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به 75 روستا در این استان در دست بررسی است.

وی افزود: روستای محمدآباد طباطبایی، جمالوی جدید دولت آباد سه از توابع شهرستان شهرکرد، اسلام آباد، دم آب، سفیدار، اکبرآباد، گنداب، منارجان، دهنو، بیژگن، قلعه سوخته، باغ محمدعلی، نورآباد، شوراب، دستگرد، کینک از توابع لردگان از جمله این روستاها محسوب می‎شود.

هیبتیان ادامه داد: روستای امیدآباد سراب یک از توابع شهرستان فارسان، آبسرده، ده کهنه روگر، شلیل علیا، شیخ محمود، شلیل سفلی، ده کهنه هلو سعد، قائیدان، شکرآباد، دورک قنبری از توابع شهرستان اردل، قلعه سنگی، چهارموران، بخش آباد، حیدرآباد، غلام آباد و شیخ علی خان از توابع شهرستان کوهرنگ از جمله این روستاها محسوب می‎شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تعداد پروژه‌های اجرایی این شرکت را 20 پروژه برشمرد و گفت: این تعداد پروژه با برآورد 222 هزار و 800 میلیون ریال اعتبار در این استان اجرایی خواهد شد.

وی میانگین هزینه هر انشعاب را 41 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان اعتبار 14 میلیون ریال از سوی شرکت ملی گاز ایران تخصیص یافته است.

به گفته هیبتیان بیشترین هزینه اجرایی برای یک پروژه چهار طاق را 124 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به مشکلات اصلی موجود در شرکت گاز این استان، گفت: جمعیت کم ساکن در روستا، نداشتن توجیه اقتصادی تعداد زیادی از روستاها، صعب‌العبور بودن و بافت جنگلی روستاها، عدم وجود مصوبه و طرح هادی روستا، فاصله زیاد تا خطوط گازدار، مشکلات عدیده بهره‌برداری در صورت اجرا از جمله این مشکلات به‌‎شمار می‎رود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول