اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد

گازرسانی به روستاهای طارم‌سفلی قبل از آغاز فصل سرما

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین از گازرسانی به روستاهای طارم‌سفلی پیش از آغاز فصل سرما خبر داد.

گازرسانی به روستاهای طارم‌سفلی قبل از آغاز فصل سرما

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در نخستین همایش قدردانی از شوراهای روستا و دهیاری‌های بخش طارم‌سفلی، اظهار کرد: با تلاش دولت گازرسانی به روستاهای بخش طارم‌سفلی پیش از فصل سرما صورت می‌گیرد، همچنین طرح گردشگری بخش طارم‌سفلی در دستور کار قرار دارد.

وی نبود گاز خانگی در روستاها، عدم زیر‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی، احداث سد بورمانک و تأمین آب کشاورزی را از مشکلات مردم بخش طارم‌سفلی دانست و تصریح کرد: طی بازدیدهایی که از بخش طارم‌سفلی داشته‌ایم، پیگیر مشکلات این منطقه هستیم.

حبیبی با اشاره به طرح کاشت پنج هزار هکتاری باغ‌های زیتون در بخش طارم‌سفلی بیان کرد: برای این طرح 70 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و بر همین اساس 23 میلیون متر مکعب از آب رودخانه شاهرود برای آبیاری باغات زیتون برداشت می‌شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین خطاب به شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: زمانی به پایان دوره شوراهای شهر و روستا نمانده است، بنابراین شوراهای شهر و روستا بر اساس اولویت، طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانند.

حبیبی اضافه کرد: شوراهای شهر و روستا عملکرد خود را به طور شایسته‌ای اطلاع‌رسانی کنند و سیاست‌ها و مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا منطبق با شعار سال باشد.

وی به مناسبت‌های هفته گذشته اشاره کرد و افزود: هفته گذشته شاهد دو رخداد بزرگ فرهنگی و اقتصادی در کشور بودیم که هفته معلم و کارگر نام داشت.

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: اگر معلمان راه صحیح را طی کنند، حتما کشور در مسیر تکامل قرار می‌گیرد.

حبیبی اضافه کرد: همچنین رخداد دوم، کارگران هستند که نوک پیکان و محور اصلی چرخه اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: کارگران افتخارات کشور هستند زیرا تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری در گرو تلاش و فعالیت آنها است.

معاون عمرانی استانداری قزوین با مهم شمردن حضور شوراهای شهر و روستا در اداره کشور افزود: یکی از مهم‌ترین مصادیق اداره امور کشور شوراهای شهر و روستا هستند.

حبیبی گفت: بخش طارم‌سفلی، منطقه‌ای ثروتمند و مستعد است اما این مهم به دلایل گوناگون ناشناخته مانده است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول