اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل مصوبات سفر سوم دولت به این استان

طرح گازرسانی به 200 روستای خراسان‌شمالی اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: طرح گازرسانی به 200 روستای بالای 100 خانوار این استان اجرایی شده است.

طرح گازرسانی به 200 روستای خراسان‌شمالی اجرایی شد

حسین تقی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این پروژه‌های گازرسانی از محل مصوبات دور سوم دولت به خراسان‌شمالی اجرا می‌شود.

وی افزود:‌ بخش عمده‌ای از این روستاها در مناطق صعب‌العبور قرار داشته که شرکت گاز برای برخورداری این مناطق از نعمت گاز تلاش لازم را دارد.

تقی‌نژاد همچنین مطالعه و اجرای خط تقریبی 16 اینچ جاجرم به طول 20 کیلومتر به منظور توسعه گازرسانی به کارخانه آلومینای جاجرم را از دیگر مصوبات سفر دور سوم دولت به خراسان‌شمالی عنوان کرد و گفت: این طرح تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین به مطالعه ورودی احداث فاز دوم خط انتقال گاز بجنورد - اسفراین در قالب سفر دور سوم دولت به خراسان‌شمالی اشاره کرد و افزود: این مصوبه به طور کامل و صد درصد تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی اظهار داشت: اجرای خطوط تعویض گاز شهرهای بجنورد و شیروان نیز با 40 درصد پیشرفت و از محل مصوبات سفر دولت به این استان در دست اجراست.

وی همچنین احداث ساختمان اداری شرکت گاز استان را از دیگر مصوبات عنوان کرد که هم اکنون در مراحل تکمیلی قرار دارد.

تقی‌نژاد در بخش دیگری از تحقق کامل مصوبات دور اول و دوم سفر دولت به این استان در بخش گاز خراسان‌شمالی خبر داد.

وی گازرسانی به شهر پیش قلعه و روستاهای واقع در مسیر خطوط انتقال گاز، مطالعه امکان سنجی گازرسانی به هفت شهر باقی‌مانده استان، انجام مطالعه گازرسانی برای 100 روستا در فاصله 15 کیلومتری خطوط انتقال گاز و همچنین آغاز گازرسانی به شهرهای راز، صفی‌آباد، لوجلی در سال‌های 88 و 89 را از جمله مصوبات دور اول و دوم سفر هیئت دولت به این استان عنوان کرد که به طور کامل تحقق یافته است.

خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول