اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته انجام شد

گازرسانی به 2700 واحد مسکن مهر در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: گازرسانی به دو هزار و 674 واحد مسکن مهر در این استان طی سال گذشته انجام شد.

گازرسانی به 2700 واحد مسکن مهر در خراسان‌شمالی

حسین تقی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این گازرسانی به واحدهای مسکن مهر عمدتاً در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین انجام شده است، اظهار داشت: امسال نیز گازرسانی به واحدهای مسکن مهر در اولویت کاری شرکت گاز استان قرار دارد.

وی شمار مشترکان شرکت گاز در این استان را 173 هزار و 47 مشترک عنوان کرد و گفت: صرفاً طی دو سال گذشته بیش از 33 هزار مشترک جدید به شمار مشترکان این استان اضافه شده است.

تقی‌نژاد با اشاره به ایجاد 9 هزار و 191 انشعاب در سال گذشته در این استان افزود: این انشعابات در سطح مناطق شهری و روستایی استان انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به گازرسانی انجام شده از سوی این شرکت به CNGهای این استان تصریح کرد: صرفاً در سال گذشته به چهار سی.ان.جی در این استان تا ابتدای جایگاه گازرسانی شده است.

* مصرف دو میلیون و 82 هزار مترمکعب گاز در خراسان‌شمالی

وی در ادامه از مصرف دو میلیون و 82 هزار مترمکعب گاز در این استان توسط بخش‌های صنعتی و خانگی طی سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این میزان مصرف توسط واحدهای صنعتی استان انجام شده است.

وی با اشاره به کاهش مصرف گاز در خراسان‌شمالی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل خود، خاطرنشان کرد: در سال 89 میزان مصرف گاز دو میلیون و 218 هزار متر مکعب بوده است.

* گاز رسانی به شهر مرزی راز 38 درصد پیشرفت دارد

تقی‌نژاد در ادامه با اشاره به پیشرفت 38 درصدی گازرسانی به شهر راز اظهار داشت: بر اساس برنامه، تلاش شده تا گازرسانی به این شهر تا پایان امسال انجام شود.

وی همچنین میزان پیشرفت گازرسانی به شهر صفی‌آباد اسفراین را 38 درصد عنوان کرد و گفت: خط انتقال این پروژه در حال اجرا بوده و تا پایان امسال گازرسانی به این شهر تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در مورد گازرسانی به شهر لوجلی هم اظهار داشت: هم اکنون این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است تا پایان امسال تکمیل شود.

* تحقق صد درصدی مصوبات سفرهای هیئت دولت در بخش گاز خراسان‌شمالی

وی همچنین از تحقق صد درصدی مصوبات سفر اول و دوم هیئت دولت به خراسان‌شمالی در بخش گاز خبر داد.

تقی‌نژاد اظهار داشت: تمام مصوبات سفرهای یاد شده به صورت کامل در شرکت گاز استان تحقق یافته است.

وی همچنین با اشاره به میزان پیشرفت 36 درصدی طرح‌های گازرسانی مربوط به سفر سوم دولت در خراسان‌شمالی یادآور شد: تمام مصوبات سفر دور سوم طبق برنامه در حال پیگیری و یا اجرا است.

خراسان‌شمالی با دارا بودن هفت شهرستان، 843 هزار نفر جمعیت دارد. نیمی از جمعیت خراسان شمالی در روستاهای این استان سکونت دارند.

انتهای پیام/و10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول