اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گاز چهارمحال و بختیاری:

مشکلات اداری عامل تأخیر اجرای طرح‌های گازرسانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: عدم تعامل و همکاری ارگان‌ها و ادارات چهارمحال و بختیاری با شرکت گاز روند اجرایی شدن طرح‌های گازرسانی این شرکت را با تأخیر مواجه کرده است.

مشکلات اداری عامل تأخیر اجرای طرح‌های گازرسانی است

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای فاز یک پروژه گازرسانی به روستاهای ارمند شهرستان لردگان از جمله طرح‌های در دست اقدام این شرکت است.

وی با اشاره به مشکلات فراروی اجرای خط تغذیه فاز نخست روستاهای ارمند شهرستان لردگان، افزود: ممانعت مردمی روبروی ایران خودرو به طول حدود 650 متر، نیاز به کاهش فاصله مجوز داده شده از اکس جاده توسط اداره راه و ترابری در برخی مناطق، نیاز به مجوز از منابع طبیعی چاهگاه به سمت سه راه ارمند، ممانعت مردمی در حریم اعلام شده از سوی اداره راه به طول یک هزار و 300 متر در مسیر گازرسانی به روستای چاهگاه از جمله این مشکلات است.

هیبتیان عدم همکاری اداره راه و ترابری با این شرکت را از دیگر مشکلات فراروی این شرکت برشمرد و گفت: روستاهای چاه گاه ارمند، جوب نسا، درکه، برآفتاب خنگ، بوگر، مسن، سرتنگ مسن، شهرک سونک در شهرستان لردگان برای تعیین حریم کار با مشکلاتی مواجه است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین روستاهای عباس‌آباد، گردپینه، روپینه، ده پینه، چشمه سلیمان، قراب، شهرک قراب، نجف‌آباد، عزیزآباد علیا و عزیزآباد سفلی، سرچاه، شهرک 12 امام، شهرک ممسنی، سرمور، لیرابی و شهرک چلو در شهرستان اردل و روستای سپیدانه کوانک در شهرستان فارسان از دیگر روستاهایی است که تعیین حریم گازرسانی آنها دچار مشکل است.

وی خواستار تعامل و همکاری دستگاه‌های مجری با این شرکت به‌منظور تسریع در اجرایی شدن پروژه‌های گازرسانی این شرکت شد و گفت: قسمتی از خط انتقال فولاد چهارمحال فاز دو در شهرستان شهرکرد، قسمتی از خط انتقال فولاد چهارمحال فاز یک در شهرستان بروجن، اجرای قسمتی از مسیر فاز یک ارمند در شهرستان لردگان و اجرای قسمتی از مسیر مسکن مهر فارسان نیاز به صدور مجوز از سوی اداره منابع طبیعی دارد.

هیبتیان با اشاره به طرح‌های نیازمند صدور مجوز تغییر کاربری از سوی جهاد، گفت: اجرای ایستگاه چلیوان در شوراب صغیر و مسیر خط انتقال فولاد چهارمحال و ایستگاه‌های مربوط در شهرستان شهرکرد، اجرای ایستگاه‌های TBS امام‌آباد، دهنو بردبر، سه راهی سندگان و ابواسحاق در شهرستان لردگان و اجرای مسیر خط انتقال تقویتی اردل در شهرستان کیار از جمله این طرح‌ها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول