اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

عملیات گازرسانی به 200 روستای اردبیل در دست اجراست

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز ‌اردبیل از در دست اجرا بودن عملیات گازرسانی به 200 روستای این استان ‌خبر داد.

عملیات گازرسانی به 200 روستای اردبیل در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های گازرسانی به روستاهای اردبیل در بخش سردابه اظهار داشت: سیاست دولت در خدمات‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی به گونه‌ای است که همه ما موظف به گازدار کردن بخش قابل توجهی از روستاهای استان اردبیل تا پایان برنامه توسعه هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان اردبیل فعالیت خود را در گازرسانی به روستاها متمرکز کرده است، تصریح کرد: البته این بدین معنی نیست که از خدمات‌دهی به سایر واحدها غافلیم بلکه برنامه‌های لازم را در خصوص ارتقای زیرساخت‌های گازرسانی در استان اردبیل پیگیری می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از انجام طرح‌های بزرگ و پروژه‌های مهم گازرسانی در استان اردبیل خبر داد و افزود: اجرای این اقدامات و تامین زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به بسیاری از بخش‌های استان ما را در ردیف شرکت‌های فعال و پرمخاطب قرار داده است.

خدایی یادآور شد: در حال حاضر 5/99 در صد خانوارهای شهری در استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند وبه زودی با تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای در دست اجرا در این استان میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی  به61 درصد افزایش خواهد یافت.

این مسئول به اجرای 4 هزار و 360 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون 23 شهر و 281 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به 200 روستای دیگر استان اردبیل در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام اینکه نصب 153 هزار و 700 انشعاب گاز در استان اردبیل صورت گرفته است، بیان داشت: شرکت گاز استان اردبیل تا پایان سال 1390 بیش از 284 هزار و 190 مورد مشترک گاز پذیرش کرده است که از این میزان 885 مورد مربوط به صنایع عمده و جزیی بوده است.

خدایی گازرسانی به 56 مورد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح استان اردبیل را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد.

خدایی در پایان سخنان خود به مصرف گاز طبیعی در سال گذشته در استان اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 1390 مشترکین شرکت گاز استان اردبیل بیش از یک میلیارد و 663 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول