اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابش در دیدار با معاون اول رئیس جمهور:

آب‌رسانی و گازرسانی به خرانق هر چه سریع‌تر اجرایی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر اجرای سریع مصوبه آب‌رسانی و گازرسانی به بخش خرانق اردکان تأکید کرد.

آب‌رسانی و گازرسانی به خرانق هر چه سریع‌تر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش در جلسه با معاون اول رئیس جمهور در مورد رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان اردکان، بر اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهرستان از جمله شروع عملیات آب‌رسانی و گازرسانی به بخش خرانق تأکید کرد.

وی با اشاره به پروژه احداث آزادراه نطنز - نائین - اردکان - یزد -سیرجان از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان یزد که مورد ایراد کمیته تطبیق مصوبات مجلس قرار گرفته، خواست تا به جای استناد به ماده 164 قانون برنامه پنجم، قانون اجرای پروژه‌های عمرانی مدنظر قرار گیرد و با تائید هیئت مقرر شده در قانون، برای تسریع در انجام کار با رعایت مواد 27 و 28 قانون برگزاری مناقصات، ترک تشریفات مناقصه انجام پذیرد تا هر چه زودتر شاهد اجرای این پروژه مهم که 70 درصد جمعیت استان یزد از آن متنفع می‌شوند، باشیم.

تابش با انتقاد از عدم آغاز عملیات اجرایی برخی از پروژه‌های مهم و تحول‌زای شهرستان اردکان که بعضاً از مصوبات سفر هیئت دولت نیز به شمار می‌رود، خواستار رفع مشکلات و اجرای طرح‌هایی هم‌چون طرح‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، احداث مرکز تحقیقات محیط زیست اردکان و اجرای طرح آب‌رسانی و گازرسانی به بخش خرانق شد.

نماینده مردم اردکان هم‌چنین با اشاره به مهیا شدن مقدمات راه‌اندازی پروژه احیای مستقیم کارخانه آهن و فولاد ارفع از رئیس جمهور و معاون اول وی دعوت کرد تا در مراسم افتتاح این پروژه بزرگ که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی هم‌چنین در دیدار با رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، سرعت بخشیدن به استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی فولاد اردکان را خواستار شد و مقرر گردید هیئتی از سوی این نهاد برای بررسی موضوع به شهرستان عزیمت کند.

تابش در ملاقات جداگانه‌ای با معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت در مورد حل مشکلات واحدهای صنعتی اردکان از جمله الکترود گرافیتی و صنایع فولادی بحث و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم اردکان در جلسه با معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) با انتقاد از کندی انجام کار واحد تولیدی خاص افراد زیر پوشش این کمیته در شهرستان، در مورد تسریع در راه‌اندازی این واحد صنعتی که در جلسه با سرپرست این نهاد مورد توافق قرار گرفته بود، بحث و تبادل نظر کرد و خواستار سرعت عمل بخشیدن به این امر شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول