اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‏ای نزدیک

طرح گازرسانی "کلاک" و "مشهد" دماوند آغاز می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری آیین کلنگ‏زنی و آغاز طرح گازرسانی به دو روستای "کلاک" و "مشهد" در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

طرح گازرسانی "کلاک" و "مشهد" دماوند آغاز می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران شاهرخ رامین عصر امروز در حاشیه همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان دماوند که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند و جمع کثیری از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان برگزار شد در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح در ادامه پروژه گازرسانی در مسیر روستای "سیدآباد" انجام می‏شود.

وی ادامه داد: پیش از این طرح گازرسانی به روستای سیدآباد انجام شده بود؛ از این‌رو پس از این روستا، نوبت به دو روستای دیگر این مسیر یعنی کلاک و مشهد می‏رسد.

رامین با اشاره به توان تاثیرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین‏المللی خاطر نشان کرد: در جهان امروز نقش بارز ایران اسلامی در معادلات بین‏المللی مورد اعتراف دوست و دشمن است.

وی ادامه داد: ندای حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مرزهای این کشور اسلامی خارج شده و شعارهای حریت و آزادی شما مردم غیور بر لبان دیگر ملل آزادی‏خواه جهان جاری است.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از اهتزاز پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرزهای جغرافیایی لبنان و فلسطین تحت اشغال رژیم صهیونیستی سخن به میان آورد.

رامین تصریح کرد: این پرچم عزیز با قامت بلند، سه رنگ زیبا و متبرک به واژه "الله"، حال به مایه افتخار همه ایرانیان در اقصی نقاط این جهان بدل شده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز در آمریکای جنوبی به عنوان حیات خلوت دیروز ایالات متحده انتخابات برگزار شود، شما و متحدان شما رأی می‏آورند و رأی این ملل دیگر به سوی استکبار سرازیر نیست.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: گستره اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران همان مصداق بیان تاریخی امام راحل عظیم‏الشأن که فرمود "انقلاب اسلامی باید به دیگر نقاط جهاد صادر شود" را در اذهان تداعی می‏کند.

رامین ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب نیز به درستی نام خیزش‏های ملل مسلمان جهان را بیداری اسلامی نهاد تا بار دیگر درایت ایشان در درک امور داخلی، منطقه‏ای و جهانی برای همه ثابت شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول