اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

42 طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری در دست اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 42 طرح گازرسانی در این استان در دست اجرا است.

42 طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری در دست اجرا است

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در حال حاضر 42 طرح گازرسانی در شهرستان‌های لردگان، اردل، فارسان و کوهرنگ در این استان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه برخی از این طرح‌ها نیاز به صدور مجوز و تغییر کاربری دارد، گفت: ایستگاه‌های نیازمند مجوز تغییر کاربری در شهرکرد مربوط به ایستگاه چلیوان، مسیر خط انتقال فولاد چهارمحال و بختیاری و ایستگاه‌های مربوط است.

هیبتیان ادامه داد: به‌ منظور انتقال خط لوله گاز به شهرستان لردگان، ایستگاه‌های TBS امام آباد، دهنو بردبر، سه راهی سندگان و ابواسحاق و در شهرستان کیار مسیر خط انتقال تقویتی اردل، در شهرستان فارسان ایستگاه‌های TBS بیدکل و هیرگان و ایستگاه‌های جونقان نیازمند تغییر کاربری است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در شهرستان اردل نیز ایستگاه‌های  TBSحسن آباد، زرمیتان، دشتک، آلیکوه، گردپینه، مسیر خط انتقال پشتکوه و در شهرستان کوهرنگ ایستگاه‌های  TBSعلی آباد دشت زرین دهنو، میان رودان نیاز به صدور مجوز و تغییر کاربری از طریق جهاد کشاورزی دارد.

وی در ادامه خواستار همکاری و تعامل اداره‌کل منابع طبیعی این استان در راستای رفع این مشکلات شد و گفت: در صورت عدم همکاری اداره منابع طبیعی در راستای صدور مجوز عبور خط لوله گاز از منابع طبیعی خسارت بیشتر به جنگل‌های این استان شاهد خواهیم بود، چراکه اهالی روستا در صورت نبود سوخت مناسب از درختان جنگل استفاده می‌کنند.

همتیان ادامه داد: شرکت گاز در صورت قطع درخت سعی می‌کند که خسارت را جبران کند و در مکانی که منابع طبیعی توصیه کند جای یک درخت دو درخت بکارد، چراکه هدف این شرکت توسعه جنگل‌ها و درختکاری در سطح استان است.

وی، مکان‌هایی که نیاز به صدور مجوز از سوی اداره منابع طبیعی دارند را مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و کوهرنگ برشمرد و گفت: قسمتی از خط انتقال فولاد چهارمحال فاز دو و قسمتی از خط انتقال فولاد چهارمحال در فاز یک در شهرستان شهرکرد و بروجن، اجرای قسمتی از مسیر فاز یک ارمند در شهرستان لردگان، واگذاری زمین ایستگاه‌های غلام آباد با هماهنگی امور اراضی در شهرستان کوهرنگ نیاز به صدور مجوز از سوی اداره منابع طبیعی این استان را دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول