اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر:

گروه‌های سیاسی اختلافات انتخاباتی را فراموش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: انتخابات مجلس نهم تمام شد و همه اختلافات باید فراموش شود.

گروه‌های سیاسی اختلافات انتخاباتی را فراموش کنند

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری انتخاباتی آزاد، حداکثری و با نشاط و قانونمند است.

وی تصریح کرد: در این عرصه مردم برای تعیین سرنوشت خویش به صورت عمومی در یک رفراندوم مشارکت کرده و طبیعی است که برخی اوقات ممکن است اختلاف‌ نظر و یا کدورت‌هایی ایجاد شود.

* امروز به وحدت نیاز داریم

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی دوره نهم با اشاره به شرایط کشور اظهار داشت: در حال حاضر ما بیش از گذشته نیازمند به وحدت هستیم.

افتخاری گفت: در این شرایط نباید کدورت‌های معمول و طبیعی که در هر انتخاباتی ایجاد می‌شود، منجر به خدشه‌دار شدن وحدت جامعه شود.

* وکلای مجلس نماینده تمام مردم هستند

وی در ادامه خطاب به همکاران خود در مجلس نهم گفت: همه باید بدانیم که ما نماینده همه مردم و حتی مخالفان خود هستیم و برای تحقق و گسترش وحدت ما باید پیشگام باشیم.

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: کشورهای غربی تلاش بسیاری داشته و دارند تا جلوی توسعه و پیشرفت ایران را بگیرند.

افتخاری افزود: دشمنان خارجی نظام برای تحقق برنامه‌های خود به دنبال تفرقه و دو دستگی در میان مردم و مسئولان هستند و تنها راه مقابله با آنها حفظ وحدت است.

وی تاکید کرد: اگر وحدت جامعه خدشه‌دار شود، نمی‌توانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب ایستادگی و از منافع مردم و کشور حراست کنیم.

نماینده تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: برای گسترش وحدت در جامعه نباید از دیگران انتظار داشته باشیم و باید از خودمان شروع کنیم.

افتخاری در پایان اظهار امیدواری کرد که مجلس نهم منجر به وحدت و همگرایی بیشتر میان مسئولان و مردم شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول