اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مطبوعات اداره کل ارشاد لرستان:

انتخابات هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان در روز سوم خردادماه سال جاری در خرم‌آباد خبر داد.

انتخابات هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سید سیاوش موسوی گفت: به همین منظور از تمام فعالان مطبوعاتی و خبرگزاری‌های استان دعوت می‌شود، در این آیین با همراه داشتن مدرک معتبر خبرنگاری در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شرکت کنند.

وی تصریح کرد: با برگزاری انتخابات خانه مطبوعات لرستان، دو نفر از مدیران مسئول نشریات محلی، سه نفر از خبرنگاران نشریات محلی، یک نفر از مدیران مسئول دفاتر نشریات سراسری و یک نفر از مسئولان خبرگزاری‌های استان به عنوان اعضای جدید این خانه معرفی می‌شوند.

موسوی اضافه کرد: همچنین در بخش مدیران مسئول و خبرنگاران نشریات محلی، مسئولان دفاتر نشریات سراسری و مسئولان خبرگزاری‌ها نیز هر کدام یک نفر عضو علی‌البدل تعیین می‌شود.

وی شرایط اختصاصی برای بازرسی و عضویت در هیئت مدیره را اعلام کرد و افزود: داشتن شرایط عمومی عضویت خانه مطبوعات، حداقل 30 سال سن و مدرک تحصیلی لیسانس ضروری بوده و ارسال مدارک یک هفته قبل از برگزاری انتخابات برای افراد داوطلب الزامی است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول