اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شایق:

افتخار می‌کنیم قانونی‌ترین تبلیغات انتخاباتی را رقم زدیم

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات مرحله دوم، با تبریک موفقیت رقبای خود، گفت: افتخار می‌کنیم قانونی‌ترین تبلیغات انتخاباتی را رقم زدیم.

افتخار می‌کنیم قانونی‌ترین تبلیغات انتخاباتی را رقم زدیم

عشرت شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با آرزوی توفیق خدمتگزاری صادقانه به منتخبان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو این موفقیت را فرصت مغتنمی دانست که همه نمایندگان به همراه مدیران اجرایی و حتی کاندیداهایی که به مجلس راه نیافته‌اند باید برای حل مشکلات دیرینه این استان و ارتقای جایگاه آذربایجان‌شرقی در سطح ملی گام بردارند.

وی در ادامه با تشکر از حضور پرشور مردم و حمایت گروه‌ها، ائتلاف‌ها و افراد حقیقی و حقوقی از کاندیداتوری وی تصریح کرد: هر چند از راهیابی به مجلس بازماندم اما افتخار می‌کنم که بی‌حاشیه‌ترین، قانونمندترین روش‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی را به کار بردیم تا ثابت کنیم که "هدف وسیله را توجیه نمی‌کند."

شایق در ادامه با بیان اینکه شکست در رقابت‌های انتخاباتی در نظام اخلاق‌گرا و مبتنی بر ارزش‌های دینی و ملی معنی ندارد، افزود: آنچه در این رقابت‌ها مهم و حیاتی است نفس حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای و عمل به منویات مقام معظم رهبری است که خوشبختانه این مهم نیز در حوزه انتخابیه ما محقق شد.

وی در ادامه تقویت ارتباطات اجتماعی بین کاندیداها و فعالان ستادهای انتخاباتی، آشکار شدن مرام و منش برخی افراد و افزایش دوستی‌ها، رفاقت‌ها و همکاری‌ها را از نتایج مهم این دور از انتخابات دانست و تصریح کرد: امیدوارم این دوستی‌ها و تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی، سرمایه و پشتوانه‌ای برای سایر فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی کاندیداها و همکاران آنها باشد تا شاهد تحقق مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی در سطح جامعه باشیم.

شایق گفت: هرگز احساس شکست نمی‌کنم و همواره خود را سرباز نظام، انقلاب و رهبری می‌دانم که باید در راه حل مشکلات مردم منطقه و احیای حقوق آنان تلاش کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول