اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی

حماسه مردم در دور دوم انتخابات یأس دشمن را رقم زد

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان‌رضوی در بیانیه خود آورده است: خلق حماسه مردمی در پای صندوق‌های رای، بار دیگر دشمنان را مایوس کرد.

حماسه مردم در دور دوم انتخابات یأس دشمن را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی جواد آرین‌منش نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس هشتم، در ادامه بیانیه خود آورده است: در قدردانی از حضور مردم شریف و قدرشناس شهرستان‌های مشهد مقدس و کلات در حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خدا را شاکریم که مردم فهیم و همیشه در صحنه بار دیگر در انتخابات 15 اردیبهشت‌ماه پای صندوق‌های رای حضور یافته و حماسه‌ای دیگر خلق کردند که دشمنان انقلاب ‌اسلامی را مایوس و ناامید کردند.

این حضور سبز و مبارک را به محضر مقام عظمی ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و نماینده معزز و محترم ولی‌فقیه در استان‌های خراسان، حضرت آیت‌الله واعظ‌طبسی و امام جمعه محترم مشهد مقدس، حضرت آیت‌الله علم‌الهدی و دیگر آیات عظام و علمای اعلام و هم‌چنین کاندیداهای منتخب مورد حمایت و تأیید جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پیروان خط امام و رهبری تبریک و تهنیت می‌گوییم.

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی ضمن قدردانی و تشکر از حضور پرشور و حماسه‌ساز مردم شریف و ولایت‌مدار مشهد مقدس و کلات اعلام می‌دارد این جبهه همواره در فراز و نشیب‌های انقلاب‌اسلامی با پیروی از منویات و رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در پیش‌برد و به ثمر رساندن اهداف انقلاب اسلامی از هیچ‌گونه تلاش و مساعدتی دریغ نکرده و در راه ادای دین نسبت به ایران و انقلاب اسلامی از پای نایستاده است.

این جبهه با توجه به عضویت تشکل‌های سیاسی، اسلامی و متخصص اصولگرا همانند گذشته آمادگی خود را برای هر گونه کمک و هم‌یاری و مشورت به منتخبان مردم شریف استان خراسان‌رضوی اعلام می‌دارد، باشد که نمایندگان منتخب نیز با وحدت در رویه و عمل در راه سرافرازی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رفع مشکلات اقتصادی مردم شریف و شهیدپرور و همیشه در صحنه نهایت تلاش و کوشش خود را به ‌کار گیرند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول