اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق قدردانی کرد

مشارکت 65 درصدی بافقی‌ها در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق با اعلام مشارکت 65 درصدی بافقی‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس از حضور گسترده و پرشور مردم فهیم بافق در حماسه 15اردیبهشت قدردانی کرد.

مشارکت 65 درصدی بافقی‌ها در انتخابات

حسین ندافیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: شعور سیاسی و اجتماعی مردم هوشیار و با بصیرت شهرستان بافق به منصه ظهور رسید و بار دیگر مردم با پاسخ به دعوت مقتدایشان، رهبر بزرگوار انقلاب، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان استکبار زدند.

وی افزود: مردم خون‌گرم و انقلابی شهرستان بافق که همیشه در حوادث سرنوشت‌ساز مشارکتی آگاهانه و گسترده داشتند، امروز نیز به برکت الطاف الهی و غیرت و همت مردان و زنان این خطه، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزودند.

وی افزود: زیباترین تشکر از مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی خدمت صادقانه و بی‌منت در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ندافیان با تقدیر از حضور حماسی مردم شریف و بزرگوار شهرستان بافق در صحنه بزرگ مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شعور سیاسی و اجتماعی مردم هوشیار و با بصیرت شهرستان بافق به منصه ظهور رسید و بار دیگر مردم با پاسخ به دعوت مقتدایشان، رهبر بزرگوار انقلاب، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان استکبار زدند.

ندافیان خاطرنشان کرد: مردم ولایی و وفادار بافق بار دیگر ثابت کردند که با اتحاد و یکپارچگی، راه استقلال و آزادى از چنبره‌ سلطه‌ بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است را تا نقطه‌ مطلوب می‌پیمایند.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع دشمنان اسلام و نظام گفت: ایران اسلامی چشم امید جهان اسلام است و اکنون چشم‌های تمام بشریت و جهان اسلام به انتخابات ایران اسلامی است که مردم با ایجاد حماسه‌ای دیگر این انتظار را برآورده کردند.

فرماندار بافق افزود: مردم خون‌گرم و انقلابی شهرستان بافق که همیشه در حوادث سرنوشت‌ساز مشارکتی آگاهانه و گسترده داشتند، امروز نیز به برکت الطاف الهی و غیرت و همت مردان و زنان این خطه، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزودند.

ندافیان بیان کرد: پاسخ این همه شور و شعور جز خدمت صادقانه و بدون منت چیز دیگری نمی‌تواند باشد که امیدواریم در این راستا با توفیق الهی بتوانیم گامی هر چند کوچک برداریم.

وی افزود: حضور 65 درصدی مردم شهرستان بافق نشان از پیوند هم‌دلی و اتحاد و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به ویژه ادای احترام و ارادت به خون شهدای عزیزمان است.

فرماندار بافق از همه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآور شد: مردم شهرستان بافق در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 13 هزار و 700 برگه رأی را به صورت مکانیزه در صندوق‌های اخذ رأی ریختند.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول