اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروندکنار:

مردم در انتخابات وفاق ملی را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروندکنار گفت: مردم این منطقه ضمن حضور گسترده خود در انتخابات، وفاق و همنوایی ملی را به نمایش گذاشتند.

مردم در انتخابات وفاق ملی را به نمایش گذاشتند

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همت، غیرت و یکدلی ملی مردم کشورمان در انتخابات مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم خط بطلانی بر تمام توطئه‌ها و تبلیغات دشمن است، افزود: حضور در انتخابات نشانه بلوغ سیاسی و آگاهی همگانی است و مسئولان باید خدمتگزار صادق ملت باشند.

امام جمعه اروندکنار تصریح کرد: ملت ایران در 15 اردیبهشت‌ماه بار دیگر با حضور گسترده خود در انتخابات جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی جلوه زیبایی از شکوه حضور خلق کردند، گفت: مردم قدرشناس و ولایتمدار اروندکنار نیز همچون سایر شهرهای کشورمان با استناد به منویات مقام معظم رهبری، ضمن حضور گسترده خود در انتخابات، وفاق و همنوایی ملی را به نمایش گذاشتند.

شرفی تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات ثابت کردند همچون گذشته حامی وحدت ملی و پشتیبان نظام هستند.

وی از حضور گسترده و حداکثری مردم این منطقه در انتخابات روز گذشته پای صندوق‌های رأی تشکر کرد و گفت: مردم و مسئولان باید دست در دست یکدیگر گذاشته و عمران و آبادانی مناطق، روستا و شهرهای جای جای ایران اسلامی را محقق سازند تنها در این صورت است که می‌توان کشوری متحد و آباد ساخت.

امام جمعه اروندکنار در پایان با تبریک به نمایندگان منتخب مردم در این منطقه تصریح کرد: نمایندگانی که با رأی مردم به مجلس نهم راه یافتند باید قدر و منزلت این موقعیت را حفظ  کرده و آن را در راه خدمت‌رسانی مضاعف به شهروندان هدایت کنند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول