اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی بسیج

پوسترهای اثر انگشت انتخاباتی شهرداری رتبه برتر را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: پوسترهای اثر انگشت انتخاباتی شهرداری اصفهان در جشنواره ملی بسیج با عنوان «حضور، پاسخ تحریم» رتبه نخست را کسب کرد.

پوسترهای اثر انگشت انتخاباتی شهرداری رتبه برتر را کسب کرد

مهدی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به مناسبت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موفق به رتبه برتر جشنواره ملی بسیج با عنوان «حضور، پاسخ تحریم» را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ملی در سه بخش ادبی (شعار، شعر و متن)، کاریکاتور و پوستر  برگزار شده بود، بیان داشت: در این دوره از جشنواره بیش از 330 اثر پذیرفته شد که از آن میان، 98 اثر به بخش پوستر تعلق داشت.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: پس از بررسی نهایی آثار و ارائه آرا توسط کارگروه‌های فرهنگی تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، پوسترهای انتخاباتی کمیته فرهنگ شهروندی با عنوان «اثر انگشت‌ها» موفق شد در بخش پوستر رتبه برتر جشنواره را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای تبلیغات انتخاباتی در اسفندماه سال گذشته در شهر اصفهان، پژوهشی از سوی دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه علوم تربیتی دانشگاه اصفهان صورت گرفت، اضافه کرد: بر اساس نتایج این تحقیقات،89 درصد از افراد پاسخ‌دهنده، این تبلیغات را در شهر مشاهده و به محتوای آن توجه کرده‌اند.

بقایی افزود: بنا بر نتایج این پژوهش، از میان پاسخ دهندگان 73 درصد این تبلیغات را شیوا و دارای مفهوم مناسب برشمرده و تنها 27درصد از مفهوم ارائه شده، رضایت کامل نداشته‌اند.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: از میان افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، قریب به 43 درصد شکل ظاهری تابلوها را جذاب، 24 درصد آنها را در حد متوسط، 21 درصد دارای جذابیت کم و 12 درصد، آنها را غیر جذاب ارزیابی کرده‌اند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول