اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم حوزه انتخابیه مهریز:

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس، مردم را پیروز اصلی و واقعی عرصه انتخابات مجلس در روز 15 اردیبهشت و 12 اسفند خواند.

پیروز واقعی انتخابات مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در پیامی شکوه همدلی و وحدت مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان‌های بهاباد، ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز را تحسین برانگیز و قابل ستایش و تکریم دانست.

وی در این پیام آورده است: به پاس محبتی که بی‌دریغ بود و حماسه‌ای چشمگیر که همدلی و وحدت را جلوه‌ای تازه بخشید، صادقانه و خاضعانه سر تسلیم فرود آورده، خدای سبحان را شاکر و مفتخرم که به عنوان منتخب مردمی فهیم، با دل‌هایی سرشار از ایمان و عشق، خادمی در خانه ملت باشیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب پیروز واقعی انتخابات را ملت شریف و سربلند ایران دانسته و امیدوارم تمامی نخبگان و اصحاب فکر و اندیشه و مردم شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه و مسئولان بزرگوار حمایت و راهنمایی خود را از اینجانب دریغ نکنند تا به پشتوانه این همراهی مستوجب لطف باری تعالی و عنایت حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

در بخش دیگری از این پیام، دخیل عباس زارع‌زاده از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از وزارت کشور، شورای نگهبان، نهادهای انتظامی و امنیتی و قضایی، صدا و سیما، رسانه‌ها ، مسئولان و متصدیان امور اجرایی و نظارت و بازرسی، کاندیداها در مرحله اول و کاندیدای مرحله دوم و تشکل و گروه‌های همراه، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی و همه افرادی که زمینه‌ساز و پیام‌آور آسایش، اطمینان و اعتماد برای مردم شریف حوزه انتخابیه بوده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول