اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس پلیس راه استان کرمانشاه:

تعداد مصدومین تصادف کرندغرب-سرپل‌ذهاب 8 نفر بوده است

خبرگزاری فارس: رییس پلیس استان کرمانشاه گفت: تعداد مصدومین تصادف دیروز 27 نفر اعلام شده بود در حالی که تعداد مصدومین هشت نفر و آمار اعلام شده اشتباه بوده است.

تعداد مصدومین تصادف کرندغرب-سرپل‌ذهاب 8 نفر بوده است

خسرو کوثری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در پی انتشار خبر تصادفی که در محور مواصلاتی کرندغرب و سرپل‌ذهاب رخ داده است، اظهار کرد: در اثر برخورد یک‌دستگاه خودرو سواری تندر 90 با یک‌دستگاه خودرو مینی‌بوس تعداد 8 نفر مجروح شده که حال فعلی مصدومان در بیمارستان رضایت‌بخش اعلام شده است.

کوثری‌فر تصریح کرد: آمار مصدومین 27 نفر اعلام شده بود که رسماً این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی در مورد علت تصادف دیروز ادامه داد: بی‌احتیاطی راننده در انحراف به چپ خودرو تندر 90 علت اصلی این تصادف تشخیص داده شده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه خودرو مینی‌بوس در لاین مجاز خود در حال حرکت بوده به جهت فرار از تصادف خودرو ذکر شده به سمت راست واژگون شده است.

وی آمار تصادفات فروردین سال 91 در مقایسه با مدت مشابه  آن در سال گذشته را با 28 درصد کاهش اعلام و خاطر نشان کرد: حدود 50 درصد کاهش تصادفات جرحی و 36 درصد کاهش تصادفات قتلی در صحنه داشته‌ایم.

کوثری‌فر در پایان از رانندگان خواست که احتیاط لازم را در هنگام رانندگی داشته و از سبقت غیرمجاز‌ و صحبت کردن با گوشی همراه پرهیز کنند و حتماً کمربند ایمنی خود و سرنشینان را در حین رانندگی بررسی کنند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول