اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهنوج خبر داد

کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در کهنوج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهنوج گفت: با رعایت قوانین از سوی مردم در سطح ین شهرستان تصادفات منجر به فوت 50 درصد کاهش داشته است.

کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در کهنوج

علی‌اکبر سنجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج با اشاره به قانون جدید راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: با آغاز این قانون که مرحله نخست آن اول اردیبهشت ماه 90 و مرحله دوم آن از اول دی ماه 90 بوده است، تخلفات کاهش چمشگیری داشته است.

وی افزود: با رعایت بیشتر قوانین از سوی مردم و همکاری آنان با پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان کهنوج نیز تصادفات منجر به فوت 50 درصد کاهش داشته است.

سنجری تصریح کرد: در سال جاری این مرکز در نظر دارد اولویت نخست کاری خود را در بحث قانون جدید جرائم رانندگی قرار دهد و همچنین در اجرای این قانون با رانندگانی که قصد ارتکاب تخلف‌های حادثه‌ساز و خطرآفرین دارند، قاطعانه برخورد کند.

وی ابراز داشت: همچنین در نظر داریم، این قانون را مدون کرده و فرهنگ رانندگی را در شهرستان کهنوج ارتقا دهیم.

سنجری عنوان کرد: همچنین با توجه اینکه موتورسیکلت‌سواران بیشترین سهم را در تصادفات دارند، استفاده از کلاه ایمنی باید در شهرستان نهادینه شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کهنوج با اشاره به نقص و خرابی برخی از چراغ‌های راهنمایی در سطح شهر گفت: برخی از آن‌ها به علت نقص فنی در سیستم، هم‌اکنون غیرفعال هستند.

سنجری بیان داشت: در این زمینه با شهرداری کهنوج مکاتبه و پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی مجدد آن‌ها انجام شده است که امیدواریم به زودی رفع ‌شود.

وی اذعان داشت: با تقدیر از تمام شهروندان به دلیل همکاری با پلیس راهور شهرستان کهنوج، از آن‌ها انتظار می‌رود، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و تمام راکبان موتورسیکلت‌ها نیز با استفاده از کلاه ایمنی علاوه بر حفظ جان خود، این فرهنگ را در سطح شهر نهادینه کنند.

سنجری خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر داشتن ترافیکی خوب و مطلوب، شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و ایمنی در معابر شهری باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول