اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد

کاهش 60 درصدی تصادفات رانندگی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل از کاهش 60 درصدی تصادفات رانندگی در این استان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 60 درصدی تصادفات رانندگی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ‌به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مریخی در همایش معاونان، فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی استان اردبیل اظهار داشت: در این مدت تصادف فوتی 50 درصد‌، فوت افراد در صحنه تصادف 100 درصد‌، تصادفات جرحی هشت درصد و تصادفات خسارتی نیز 70 درصد کاهش یافته است.

وی دلیل کاهش تصادفات درون‌شهری استان را قانونمندی رانندگان‌، احساس مسئولیت پلیس راهنمایی و رانندگی و پوشش نقاط حادثه‌خیز شهرها ذکر کرد.

مریخی تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای ماه‌های دیگر نیز با هدف کاهش هر چه بیشتر تصادفات رانندگی انجام شده است.

رئیس پلیس راهور اردبیل با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و عابران پیاده خاطر نشان کرد: رعایت قانون و مقررات ضامن سلامتی افراد و رانندگان بوده و توصیه می‌شود عابران پیاده و رانندگان با رعایت و عمل به قانون سلامتی خود را تضمین کنند.

به گزارش فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این همایش در سخنانی گفت: عزت و اقتدار پلیس در گرو عمل به قانون و جلب مشارکت مردم است.

علی روستایی رعایت حقوق شهروندی در یگان‌های نیروی انتظامی را ضروری دانست و اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی و برخورد با اخلاق حسنه با مراجعان که به جلب مشارکت مردم ختم می‌شود و این ارزشمندترین سرمایه برای نیروهای انتظامی به شمار می‌رود.

وی ایجاد روحیه شاداب و نشاط در کارکنان پلیس را موجب انجام هر چه بهتر مأموریت‌ها دانست و بیان کرد: ورزش صبحگاهی و کوهنوردی که با خروجی کار مثبت همراه باشد در افزایش نشاط و شادابی تاثیر مستقیم دارد و مسئولان ورزشی در یگان‌های انتظامی استان باید به این کار اهمیت زیادی بدهند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول