اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان خبر داد

کشته و زخمی شدن 5 نفر در تصادفات دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از کشته و زخمی شدن 5 نفر در تصادفات دشتستان خبر داد.

کشته و زخمی شدن 5 نفر در تصادفات دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدعلی دهقان عصر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان اظهار داشت: ارائه خدمات اورژانس در شهرستان دشتستان در دو ماه گذشته نقش مهمی در حفظ جان افراد پس از وقوع حوادث رانندگی داشته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در 24 ساعت گذشته شاهد وقوع دو سانحه رانندگی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم که پرسنل اورژانس دشتستان در حداقل زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده‌ و به ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان پرداختند.

دهقان با اشاره به اینکه این حوادث سبب کشته و مجروح شدن 5 نفر شده‌اند بیان داشت: بر اثر این حوادث دو نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

وی در همین راستا افزود: بر اثر وقوع حادثه تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در بخش بوشکان شهرستان دشتستان یک جوان 22 ساله جان خود را از دست داد.

این مسئول گفت: تصادف دیگری که در شهرستان دشتستان رخ داده مربوط به مسیر سعدآباد به وحدتیه است که سرعت بسیار زیاد و انحراف از مسیر یک دستگاه خودروی سواری پراید سبب کشته و زخمی شدن چهار نفر شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان عنوان کرد:در حادثه محور سعدآباد وحدتیه یک نفر از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

دهقان در همین ارتباط اذعان داشت: در این حادثه بانوی 60 ساله دشتستانی جان باخت و سه نفر از سرنشینان خودروی پراید با اورژانس جاده‌ای به بیمارستان 17 شهریور شهر برازجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان بیان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود در شهرستان دشتستان به منظور ارائه خدمات سلامت هر چه بهتر به اهالی این شهرستان بهره می‌بریم و از مسئولان می‌خواهیم با حمایت خود ما را در اجرای هر چه بهتر این هدف یاری کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول