اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست نماینده منتخب سمنان و کارشناسان مطرح شد

توسعه گازرسانی به روستاها با اجرای تعهد دولت

خبرگزاری فارس: در نشست نماینده منتخب مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس نهم و کارشناسان شرکت گاز استان، بر لزوم توسعه گازرسانی به روستاها در صورت عمل دولت به تعهداتش بحث و تصمیم‏گیری شد.

توسعه گازرسانی به روستاها با اجرای تعهد دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز علیرضا خسروی نماینده منتخب مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس نهم با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان سمنان دیدار و گفت‏وگو کرد.

در این جلسه، موضوعاتی هم‌چون توسعه گازرسانی به روستاها در صورت تحقق واریز سهم مذکور از فروش گاز به حساب شرکت‏های گاز استانی، اجرای صحیح قوانین و مقررات، توجه به توجیه اقتصادی گازرسانی و استفاده از انرژی‏های نو که پایداری بالاتری از سوخت‏های فسیلی دارند و ایجاد ارزش افزوده از طریق راه‏اندازی نیروگاه‏ها و صنایع که بتوان علاوه بر تأمین نیاز انرژی مردم شریف استان از هدر رفتن این انرژی پاک نیز جلوگیری به عمل آورد، مطرح شد.

توجه به چرخه بهبود بهره‏وری و تجزیه و تحلیل دقیق روند اجرای قوانین برای جلوگیری از موازی‏کاری، حمایت سازمان‏های داخلی برای جلوگیری از اعمال قوانین دست و پا گیر و افزایش تعامل دوسویه و حتی چندسویه بین دستگاه‏های اجرایی و نهایتاً توجه خاص به بهره‏وری منابع و نیروی انسانی توسط هر یک از اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان سمنان مطرح شد.

در ادامه از نماینده منتخب مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس نهم خواسته شد تا با طرح موضوعات در جلسات کارشناسی و کمیسیون‏های مجلس در رفع این مشکلات اهتمام داشته باشد.

در پایان این جلسه و پس از اقامه نماز جماعت، خسروی نسبت به حضور در واحدهای مختلف شرکت گاز استان سمنان اقدام و ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال نو به کلیه کارکنان مستقر در واحدها برای آغاز سالی پر کار و خدمت‏رسانی شایسته‏تر به مردم آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول