اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

انتخابات بی‌دغدغه‌ای در آبادان داشتیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: انتخابات بی‌دغدغه‌ و سالمی در آبادان داشتیم.

انتخابات بی‌دغدغه‌ای در آبادان داشتیم

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: میزان مشارکت و احساس تعهدی که مردم منطقه در این دوره از انتخابات داشتند از دوره مشابه سال قبل بسیار بیشتر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه با تعامل بسیار خوب شهروندان در این دوره، انتخابات بسیار خوب و بی‌دغدغه‌ای داشتیم.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: هیچگونه گزارش تخلف انتخاباتی جدی در این منطقه گزارش نشد و ما این مهم را مدیون تعامل و مشارکت مطلوب شهروندان هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم متعهد و ولایتمدار این منطقه با حضور گسترده در دومین دور انتخابات مجلس نهم بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعت کردند و حقانیت و وفاداری خود را به اثبات رسانیدند، خاطر نشان کرد: نمایندگانی که در نتیجه شمارش آرا به عنوان پیروز معرفی شدند در حقیقت در آغاز راه پرخطر و مسئولیت خود قرار خواهند گرفت و این مسئولیت بسیار سنگین خواهد بود.

وی با بیان اینکه برندگان واقعی این رقابت، مردم هستند، گفت: بدون حضور این مردم در صحنه انتخابات و بدون رأی آنها ممکن نبود نماینده‌ای انتخاب و مسافر بهارستان شود.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه نامزدهایی که در این رقابت از سه نماینده منتخب عقب ماندند باید به یاد داشته باشند که خدمت به مردم و یاری آنها تنها در لباس نمایندگی مجلس نیست که نمود پیدا می‌کند، اضافه کرد: عرصه‌های خدمت و مسئولیت بسیار زیادند و این امر همواره باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی در پایان بار دیگر از حضور پرشور و حداکثری مردم شهر و روستای آبادان در انتخابات تشکر کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول