اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقامحمدی با 89 هزار رای بهارستانی شد

جزئیات نتایج انتخابات خرم‌آباد و دوره چگنی اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد با اعلام نتیجه نهایی انتخابات خرم‌آباد و دوره چگنی گفت: ابراهیم آقامحمدی با کسب 89 هزار و 536 رای از این حوزه انتخابیه به مجلس راه یافت.

جزئیات نتایج انتخابات خرم‌آباد و دوره چگنی اعلام شد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولیپوری صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی اظهار داشت: کار شمارش صندوق‌های اخذ رای در خرم‌آباد و دوره چگنی پایان یافت، که در این مرحله ابراهیم آقامحمدی با کسب 89هزار و 536 رای به مجلس نهم راه یافت‌.

وی افزود: ابراهیم آقا محمدی با کسب بیشترین رای نسبت به رقیب انتخاباتی خود، ‌به عنوان دیگر نماینده منتخب مردم برگزیده شده است و محمدرضا ملکشاهی‌راد نیز با 69 هزار و هشت رای از راهیابی به مجلس شورای اسلامی باز ماند.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس نهم در سطح این شهرستان و فرد منتخب برای حضور در مجلس شورای اسلامی به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شده است.

ولیپوری یادآورشد: در این دوره از انتخابات بیش از پنج هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی با ستاد انتخابات شهرستان خرم‌آباد همکاری و مشارکت داشتند.

حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، که در مرحله اول نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که 12 اسفند سال گذشته برگزار شد، ایرج عبدی به عنوان نماینده اول شهرستان انتخاب شده بود.

استان لرستان دارای هفت حوزه انتخابیه اصلی و دو حوزه انتخابیه فرعی است، که هر هفت حوزه 9 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول