اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس خبر داد

اجرایی نشدن مصوبات دور نخست سفر دولت در بخش طارم

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از اجرایی نشدن مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به استان قزوین در بخش طارم خبر داد.

اجرایی نشدن مصوبات دور نخست سفر دولت در بخش طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی عصر امروز در نخستین همایش تقدیر از شوراهای روستایی بخش طارم، اظهار کرد: در دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان قزوین پنج هزار هکتار زمین از اراضی بخش طارم جهت کاشت و توسعه باغات زیتون مصوب گردید که متأسفانه هنوز مکان‌یابی نشده است.

وی ادامه داد: با آمار و ارقامی که وجود دارد، بخش طارم سفلی از لحاظ راه، مسائل علمی، نبود صنایع تبدیلی زیتون، بهداشت و درمان، آب کشاورزی، آب شرب و همچنین تکمیل طرح‌های هادی روستاها نسبت به سایر بخش‌های استان قزوین در دشواری به سر می‌برد و با کمبود رو به‌روست.

محمدی اضافه کرد: شوراها باید هر آنچه در توان دارند برای رفع مشکلات مردم گام بردارند و امیدوارم شوراها در این فرصت باقی مانده بتوانند با کمک همدیگر برخی از مشکلات اساسی را در حد توانشان حل کنند.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و افزود: از مردم شریف ایران که به ندای رهبر معظم انقلاب  لبیک گفته و به صورت آگاهانه و بیدار حماسه دیگری در تاریخ ایران آفریدند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ملت ایران زدند، تشکر می‌کنم.

وی همچنین افزود: از مردم شریف طارم سفلی نیز به خاطر آرایی که در انتخابات مجلس نهم دادند و به نمایندگان خود اعتماد کردند که این اعتماد وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول