اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بانه:

67 پروژه مصوبات سفر رهبری در بانه اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بانه گفت: تاکنون 67 پروژه از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در این شهرستان اجرایی شده است.

67 پروژه مصوبات سفر رهبری در بانه اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مسعود منصوری صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه اجرای 113 پروژه در مدت زمان سه سال از مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان در بانه است اظهار کرد: در حال حاضر 40 پروژه نیمه کاره در این شهرستان در حال اجراست و شش پروژه دیگر نیز تاکنون اجرا نشده است.

وی عدم تامین اعتبار را دلیل اجرا نشدن دو پروژه مصوبه سفر رهبری در این شهرستان عنوان کرد و افزود: متاسفانه تا کنون اعتبار این دو پروژه تامین نشده و به محض تامین اعتبار به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فرماندار شهرستان بانه بر اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام با توجه به نزدیک شدن به سومین سالروز حضور تاریخی مقام معظم رهبری به استان تاکید کرد و گفت: مسئولین ادارات باید پیمانکاران پروژه‌ها را به اتمام این پروژه‌ها در زمان مشخص موظف کرده و با جدیت هرچه تمام‌تر کار را دنبال کنند.

منصوری خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به پایان سال مالی 90 امری ضروری است.

وی در ادامه به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نامگذاری سال‌های متوالی از سوی مقام معظم رهبری با سیاست‌های خاصی صورت می‌گیرد و تاثیرات آن را به خوبی در پایان هر سال می‌توان مشاهده کنیم.

فرماندار بانه اضافه کرد:‌ قطعا نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن آن توسط مردم و مسئولین زمینه توسعه همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده و می‌کند.

منصوری در پایان به مسائل موجود در زمینه تحریم کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر وظیفه مردم و مسئولان حمایت از تولیدات داخلی به منظور ایستادگی در برابر تحریم‌های دشمنان است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول