اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

مصوبات سفر در حوزه راه و شهرسازی را پیگیری می‌کنم

خبرگزاری فارس: نخستین مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: مصوبات سفر در حوزه راه و شهرسازی را پیگیری می‌کنم.

مصوبات سفر در حوزه راه و شهرسازی را پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدامین نصرالهی‌زاده ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی ایلام اظهار داشت: خوشبختانه در استان ایلام هر چهار سفر هیئت دولت به استان محقق شده است.

وی ادامه داد: در نخستین فرصت یک تیم کاری را در اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام تشکیل داده و روزانه موضوعات این بخش را دنبال خواهم کرد.

این مسئول اضافه کرد: این مهم یعنی عنایت به مصوبات سفر را در هر استانی که مدیر بوده‌ام در اولویت کاری خود قرار داده که در استان ایلام نیز این مهم محقق می‌شود.

نصرالهی‌زاده تصریح کرد: افزون بر این اجرایی شدن مصوبات سفر مقام عالی وزارت نیز در دستور کار قرار داده و در این راه تلاش افزونی خواهد شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: هرجا هم که با مشکلی مواجه شوم حتماً با مدیریت ارشد استان و مسئولان وزارتخانه در میان خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: اجرای ساختار جدید اداره کل راه و شهرسازی در استان ایلام نیز از دیگر برنامه‌های کاری بوده که به آن توجه خواهد شد. 

این مسئول اضافه کرد: به مدیران و مسئولان فعلی ادارات سابق راه و ترابری و مسکن و شهرسازی اطمینان می‌دهم از امروز تنها مدیر حوزه راه نبوده بلکه خدمتگزاری در هر دو بخش راه و شهرسازی خواهم بود.

نصرالهی‌زاده تصریح کرد: در اجرایی کردن ساختار به توانایی‌ها، تخصص‌ها و ... توجه خواهم کرد و به جز معاون پشتیبانی‌ دستگاه‌های سابق راه و ترابری و مسکن و شهرسازی که باید ادغام شوند، تمام معاونت‌ها سرجای خود قرار دارند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول