اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بوکس چهارمحال و بختیاری:

2 بوکسور چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: دو تن از ورزشکاران بوکسورکار این استان به اردوی تیم ملی بوکس دعوت شدند.

2 بوکسور چهارمحال و بختیاری به تیم ملی دعوت شدند

کیومرث فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر تیم بوکس چهارمحال و بختیاری دو نماینده در دو بخش تیمی جوانان و نوجوانان کشور دارد.

وی افزود: سجاد صیادی‌پور ملی‌پوش تیم استان در بخش نوجوانان و رسول یوسف‌زاده در بخش جوانان به عضویت تیم ملی بوکس ایران درآمدند.

فرهادی سطح آمادگی ورزشکاران این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران این استان برای مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است تیرماه سال‌ جاری به میزبانی ایران برگزار ‎شود به عضویت تیم ملی درآمدند.

نایب رئیس بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: ما انتظار داریم با توجه به ظرفیت‌های زیاد این رشته ورزشی در استان به‌ویژه حضور هشت بوکسور این استان در تیم‌های دیگر استان‌ها از سوی مسئولان حمایت بیشتری از ورزش بوکس استان شود تا بتوانیم این رشته ورزشی را در سطح استان ارتقا بخشیم.

وی با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری بوکس، گفت: بوکس در بازی‌های المپیک باستان تقریباً مانند ورزش بوکس امروز بوده است و به طوری که از شواهد و مدارک پیداست، بوکس امروزی چیز تازه‌ای نسبت به بوکس آن روزگاران ندارد.

فرهادی ادامه داد: در قرن‌های پیش از میلاد، مشت‌زنان در سالن‌های سرپوشیده تمرین می‌کردند و از کیسه بوکس‌های چرمی که آنها را از دانه‌های نباتی و شن انباشته ساخته بودند برای تقویت مشت‌های خود استفاده می‌بردند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول