اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان خبر داد:

بوکس 91 اصفهان پیش روتر از سال‌های گذشته

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: این هیئت به مانند گذشته، بوکس استان اصفهان را به سوی قله‌های پیروزی هدایت می‌کند.

بوکس 91 اصفهان پیش روتر از سال‌های گذشته

مهدی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هم‌اکنون سالن اختصاصی بوکس استان اصفهان در حال تعمیر است، اما به طور حتم در ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از این سالن هستیم.

وی با بیان اینکه از جمله اقدامات مهم هیئت بوکس استان اصفهان در سال جاری برگزاری دوره‌های آموزشی بوکس در قسمت‌های مربیگری و داوری است، تصریح کرد: راه‌اندازی مدرسه بوکس استان اصفهان نیز از دیگر مواردی است که هیئت بوکس استان اصفهان پیش روی خود قرار داده است.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان اظهار داشت: در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری اردوی تیم بوکس نوجوانان و جوانان استان اصفهان برای حضور در رقابت‌های بوکس کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: به طور اصولی رقابت‌‌های برگزار شده از طرف هیئت بوکس استان اصفهان به منظور حضور بوکسور‌های اصفهان در رقابت‌‌های کشوری برپا می‌شود.

شفیعی بیان داشت: رقابت‌های کشوری بوکس در ماه‌های تیر و مرداد برگزار شده و هیئت بوکس استان اصفهان از هم‌اکنون خود را برای این مسابقات به طور کامل آماده می‌کند.

وی تصریح کرد: از دیگر مواردی که هیئت بوکس استان اصفهان به طور جدی برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده اجرای رقابت‌های لیگ بوکس استانی است.

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان تأکید کرد: رقابت‌های لیگ بوکس استانی از دهه سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری برپا می‌شود.

شفیعی اظهار داشت: بوکسور‌های استان اصفهان در رقابت‌های المپیاد ورزش ایرانیان سربلند خارج می‌شوند.

هیئت بوکس استان اصفهان تقویم بوکس این استان را براساس تقویم فدراسیون بوکس کشور دنبال می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول