اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های‌ رزمی استان زنجان خبر داد

برگزاری اردوی آمادگی تیم‌ملی کیک‌بوکسینگ در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان گفت: اردوی نهایی آمادگی تیم‌ملی کیک‌بوکسینگ مردان در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی آمادگی تیم‌ملی کیک‌بوکسینگ در زنجان

اسماعیل کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اردوی نهایی تیم‌ملی کیک‌بوکسینگ از پنجم تا 15 خرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوی نهایی تیم‌ملی مردان کیک‌بوکسینگ به منظور اعزام به مسابقات جهانی یونان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان با اشاره به اینکه تیم کیک‌بوکسینگ بانوان استان زنجان در اردوی آمادگی به‌سر می‌برد، افزود: این اردو به منظور شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شده است.

وی زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی را 16 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: هشت ورزشکار از استان زنجان در مسابقات انتخابی تیم‌ملی شرکت می‌کنند.

کریمی از احتمال برگزاری اردوی نهایی تیم‌ملی بانوان کیک‌بوکسینگ در زنجان خبر داد و تصریح کرد: حضور تیم‌ملی بانوان کیک‌بوکسینگ در زنجان بستگی به تعداد ورزشکاران زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی دارد.

وی با اشاره به انتخاب خود به عنوان رئیس سازمان لیگ ورزش‌های رزمی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای نخستین بار در کشور لیگ کیک‌بوکسینگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول