اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی گفت: دومین دوره از مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان استان به میزبانی هیئت بوکس استان در ارومیه برگزار شد.

برگزاری دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان استان متولدین 76- 77- 78 با عنوان جام شهدا به میزبانی هیئت بوکس آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی باکری تشکیل شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بوکسورهایی از شهرهای ارومیه، اشنویه، خوی، سلماس، میاندوآب، چالدران و اردبیل حضور داشتند.

این مسئول تصریح کرد: شهرستان‌های چایپاره، شاهین‌دژ، ماکو، مهاباد، نقده، بوکان و تکاب شرکت نکرده‌ بودند.

مهدی‌زاده با اعلام نتایج تیمی این دوره از مسابقات گفت: شهرستان میاندوآب در مجموع با 13 امتیاز اول شد و ارومیه با هفت امتیاز و خوی با 3 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی ادامه داد:‌ کاپ تکنیک این دوره از مسابقات به علی همرنگ از اردبیل اهدا شد.

این مسئول در ادامه با اعلام نفرات اول و دوم مسابقات در اوزان مختلف خاطرنشان کرد: در وزن 35 کیلوگرم صادق احمد‌‌تاش و ایمان خوشرو از اشنویه دوم شدند.

وی ادامه داد: در وزن 38 کیلوگرم حامد امینی از میاندوآب و علی نصرالهی از اشنویه به ترتیب اول و دوم شدند.

مهدی‌زاده گفت: در وزن 42 کیلوگرم علی همرنگ از اردبیل و ایرج حاجی‌محمدی از خوی، در وزن ‌45 کیلوگرم محمد ابدالی از خوی و میلاد ولی‌نژاد از میاندوآب و در وزن 48 کیلوگرم علی حسینی از ارومیه و منصور قربان‌زاده‌گان از چالدران به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

 

وی ادامه داد: همچنین در وزن 51 کیلوگرم میلاد علیزاده از میاندوآب و محمد هاشمی از ارومیه، در وزن 54 کیلوگرم علی عبدالهی از چالدران و علی رسولی از چالدران و در وزن 57 کیلوگرم مهدی بافری از چالدران مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

 

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی در پایان گفت: در وزن 60 کیلوگرم محمدرضا فتحی از میاندوآب، در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نادمی از میاندوآب و سالار رنجبریان از ارومیه و در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نادمی از میاندوآب و سالار رنجبریان از ارومیه و در وزن 80 کیلوگرم کامیار سالوار از اشنویه به ترتیب اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول