اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌بندی هیئت‌های سراسر کشور

هیئت بوکس کرمان رتبه 9 کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان کرمان گفت: هیئت بوکس کرمان در سال 90 موفق به کسب رتبه نهم کشور شد این رتبه در حالی به دست آمده که هیئت در سال 89 عنوان پانزدهمی کشور را کسب کرده بود.

هیئت بوکس کرمان رتبه 9 کشور را کسب کرد

عباس عرب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمان با اشاره به اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته برای پیشرفت و ترقی رشته بوکس در کرمان اظهار داشت: ایجاد اتحاد و همدلی در بین پیشکسوتان و جامعه این رشته از مهم‌ترین اهدافی بود که تا حدود زیادی برایمان دست یافتنی شد.

وی تصریح کرد: با وجود خشن بودن این رشته ورزشی، بوکس رشته‌ای است که درس صبر و استقامت را به یک ورزشکار می‌آموزد.

رئیس هیئت بوکس استان کرمان برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری را یک لازمه برای افزایش دانش مربیان و داوران بوکس در استان دانست و گفت: در سال جاری نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای ارتقای وضعیت هیئت بوکس استان و رونق هرچه بیشتر این رشته در شهرستان‌ها داریم.

عرب‌پور با اشاره به رده‌بندی اخیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی برای رتبه‌بندی هیئت‌های بوکس استان‌ها عنوان داشت: هیئت بوکس کرمان در سال 90 با صعود شش پله‌ای جایگاه نهم کشور را به خود اختصاص داد، در حالی که این جایگاه در سال 89 پانزدهم کشور بود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول