اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان قم خبر داد

سرمایه‌گذاری برای پیشرفت در رده‌های پایه بوکس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: برای رشد و توسعه بوکس در بخش قهرمانی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم.

سرمایه‌گذاری برای پیشرفت در رده‌های پایه بوکس

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بوکس جزو رشته‌های مدال‌آور ورزش استان قم است و بعید می‌دانم که کسی منکر موفقیت‌های این رشته در سال‌های اخیر باشد زیرا هم در مسابقات کشوری و هم در میادین برون مرزی موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در مقابل کسانی که بوکس را ورزشی خشن خطاب می‌کنند، تاکید می‌کنم که بوکس یک ورزش خوب و مناسب برای دفاع شخصی است و نه تنها خشونت در آن وجود ندارد بلکه رشته‌ جذابی است که در کشورمان استعداد و نوابغ بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به حضور بوکسورهای قمی در رقابت‌های مهم کشوری ابراز داشت: حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوکس در سال جاری برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر تلاش این است که نفرات خوبی را شناسایی و به مسابقات اعزام کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه یکی از نیازهای ضروری بوکس است و هیئت بوکس استان قم نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای دارد و به همین خاطر در سال‌های اخیر تلاش ما این بوده است که برای پیشرفت بوکس در رده‌های سنی پایه از مربیان بسیار خوب و با دانش این رشته نیز استفاده کنیم.

جعفری اضافه کرد: هدف ما این است که در بوکس کار سازندگی از رده‌های سنی پایه انجام شود، در همین راستا مربیان خوب و با دانشی داریم که هم اکنون در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از حضور آنها در دوره‌های متعدد آموزش بوکس نیز استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور موفق بوکسورهای قمی در رقابت‌های داخلی و برون مرزی این رشته تاکید کرد: به خاطر حضور موفق در این پیکارها، فدراسیون بوکس قم را به لحاظ توانمندی در بوکس جزو استان‌های خوب و موفق کشور می‌داند.

رئیس هیئت بوکس استان قم عنوان داشت: قم سابقه بسیار خوبی در بوکس دارد و فدراسیون بوکس از نحوه عملکرد هیئت بوکس این استان رضایت کامل دارد، به همین خاطر در نظر داریم در سال جاری نیز در رقابت‌های مهم این رشته قوی‌تر از گذشته حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول