اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ یونان/

رزمی‌کاران قمی به تیم ملی بوکسینگ دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از دعوت رزمی‌کاران قمی به تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ یونان خبر داد.

رزمی‌کاران قمی به تیم ملی بوکسینگ دعوت شدند

محمدهادی رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ابراز کرد: در سال جدید نیز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، حضور برترین‌های رزمی استان در پیکارهای قهرمانی کشور و تیم‌های ملی است.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های رزمی در کنار هیئتی مانند فوتبال که از مخاطبان پرشماری برخوردار است، دارای بیشترین آمار بیمه شده ورزشی است که این نشان‌دهنده علاقمندی وافر جوانان قمی به رشته‌های ورزشی رزمی است.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: بعد از افتخاراتی که ورزشکاران رزمی استان قم در سال گذشته در جریان رقابت‌های داخلی و برون مرزی رزمی در رشته‌ها و سبک‌های مختلف به دست آوردند، رقابت‌های مهمی در سال جدید پیش روی ورزشکاران رزمی قم است که انتظار درخشش آنها در سال جاری و کسب مدال‌های رنگارنگ زیادی را داریم.

وی با اشاره به اینکه رزمی‌کاران قمی از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ دعوت شده‌اند اضافه کرد: بر اساس اعلام این فدراسیون، مسابقات انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ روزهای پایانی فروردین ماه در تهران برگزار می‌شود.

رشیدی خاطر نشان کرد: در واقع این نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشورمان است که از روز چهارشنبه هفته آینده یعنی سی‌ام فروردین ماه‌ به میزبانی استان تهران برگزار ‌می‌شود و رزمی‌کاران قمی در اوزان مختلف با حریفان پیکار خواهند کرد.

وی یادآور شد: سال گذشته مدال‌ها و افتخارات بسیار قابل توجهی توسط ورزشکاران رزمی استان قم از میادین و رقابت‌های مختلف داخلی و برون مرزی نصیب ورزش قم و هیئت ورزش‌های رزمی شد که سرآمد آنها به مدال‌آوری رزمی‌کاران قمی از مسابقات جهانی ووینام و بین‌المللی کیک‌بوکسینگ باز می‌گردد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: در رقابت‌های جهانی ووینام که در شهر هوشیمینه ویتنام برگزار شد، پریسا حیدری و خدیجه رضایی به نمایندگی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم و در قالب تیم ملی ووینام کشورمان موفق به کسب دو نشان طلا و نقره شدند.

وی اظهار داشت: در رقابت‌های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ نیز که به میزبانی شهر باکوی آذربایجان برگزار شد، هفت رزمی‌کار قمی با درخشش خیره کننده خود موفق به کسب مدال شدند تا سالی موفق را در عرصه قهرمانی پشت سر بگذاریم.

رشیدی بیان داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشورمان که قرار است روزهای پایانی فروردین ماه در تهران برگزار شود، انتخابی برای اعزام به پیکارهای جهانی سال 2012 یونان به شمار می‌رود که امید زیادی به موفقیت رزمی‌کاران اعزامی قم داریم.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول