اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوکسور بابلسری عضو تیم ملی:

به ورزش بوکس بها نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: بوکسور بابلسری گفت: مسئولان نسبت به ورزش بوکس بی‌توجه هستند و به این ورزش بها نمی‌دهند.

به ورزش بوکس بها نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر مهدی طلوتی عصر امروز در دیدار با رئیس ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توانستم  بعد از 9 سال که در تیم ملی بودم در دومین مسابقات رسمی خود سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کرده و موجب خوشحالی مردم کشور عزیزم شوم.

وی افزود: از سن 16سالگی ورزش بوکس را شروع کرده و مشوق اصلی‌ام در این ورزش برادر بزرگم بوده  و نخستین مربی‌ام در این امر مرحوم استاد حسن رستگار بوده است.

طلوتی خاطرنشان ساخت: از سال 81 وارد تیم ملی شده و از همان زمان در مسابقات مختلف شرکت کرده و چندین بار مقام اول مسابقات کشوری، مقام سوم جام ابریشم آذربایجان، دو دوره مقام اول مسابقات اکراین را کسب کردم  و همچنین در مسابقات بوکس جهانی نیز شرکت داشتم که در این مسابقات موفق نشدم و سرانجام در مسابقات آسیایی موفق به مقام سوم و مدال نقره شدم.

وی تصریح کرد: با وجودی که استعداد زیادی در این ورزش داشتم ولی هرگز به من اجازه بازی رسمی را نمی‌دادند تا اینکه نظر مربیان را جلب کردم و بعد از 9سال عضویت در تیم ملی  اجازه دو مسابقه رسمی به من داده شد که در دومین مسابقه رسمی خود موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن شدم.

بوکسور بابلسری اذعان داشت: صدا و سیما ورزش بوکس را نشان نمی‌دهد و مسئولان نیز به این ورزش بی‌توجه بوده و حقوق و مزایای ما نیز در تیم ملی بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به اینکه هشت نفر از ایران در مسابقات آسیایی که در کشورقزاقستان انجام شد شرکت کردند، ادامه داد: از این هشت نفر سه نفر توانستند سهمیه المپیک را کسب کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول