اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی:

تیم ملی بوکس 4 سهمیه المپیک کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی گفت: تیم ملی بوکس ایران با کسب 4 سهمیه المپیک رتبه چهارم را به دست آورد.

تیم ملی بوکس 4 سهمیه المپیک کسب کرد

مهدی اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هیئت بوکس استان در نظر دارد تا مسابقات قهرمانی در میان دانشگاه‌های غیرانتفاعی استان به میزبانی دانشگاه کمال در 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار کند.

وی افزود: در روزهای پایانی سال 90 رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل برگزاری دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان که در سال 90 شش دوره از آن برگزار شد از تمامی هیئت‌های استانی قدردانی کرد.

این مسئول تصریح کرد: در  اواخر بهمن‌ماه سال 90 همچنین یک دوره کلاس تئوری و عملی مربیگری ارتقای درجه 3 به 2 برگزار شد.

مهدی در ادامه با بیان اینکه تیم بوکس ایران رتبه چهارم کسب سهمیه المپیک را در میان ورزش‌ها کسب کرده است، گفت: تیم ملی بوکس ایران با کسب چهار سهمیه المپیک پس از کشتی، دو و میدانی و وزنه‌برداری قرار گرفت.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی با بیان اینکه سهمیه ایران در المپیک لندن 4 نفر است، بیان کرد: کسب این سهمیه با درخشش فوق‌العاده سنگین وزن تیم ملی بوکس علی مظاهری ورزشکار کرمانشاهی به دست آمد.

وی با بیان اینکه نخستین دوره از مسابقات سوپرکاپ آزاد استان با عنوان جام شهدا در آخرین روزهای سال 90 برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقات برای نخستین بار در هیئت بوکس استان برگزار و با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و از سوی هیئت از نفرات برتر و همچنین تیم‌های شرکت‌کننده با اهدا لوح تقدیر و جوایز قدردانی شد.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل کمیته انضباطی در هیئت بوکس استان خاطرنشان کرد: در این جلسه که درباره رفتار ناشایست و غیرورزشی طاهر جباری در پنجمین دوره مسابقات بوکس لیگ برتر استان برگزار شد؛ این بازیکن از دو جلسه همراهی و حضور در سالن تمرینات محروم شد.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول