اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان خبر داد

راه‌یابی چهار نفر از تیم کیک‌‌بوکسینگ اصفهان به مسابقات جهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: چهار نفر از اعضای تیم کیک‌بوکسینگ استان اصفهان به مسابقات جهانی این رشته ورزشی دعوت شدند.

راه‌یابی چهار نفر از تیم کیک‌‌بوکسینگ اصفهان به مسابقات جهانی

موسی بلدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از راه‌یابی چهار نفر از اعضای تیم کیک‌بوکسینگ استان اصفهان به مسابقات جهانی خبر داد و اظهار داشت: رضا مرادی، مجتبی والا فر، سینا کریمیان، هاشم طاهری چهار نفری هستند که به اردوی تیم ملی کیک‌بوکسینگ جهانی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در زمینه کیک‌بوکسینگ فعالیت خوبی دارد، افزود: 30 فروردین‌ماه در مجموعه ورزشی فدک تهران اردوی این تیم ملی آغاز می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان تصریح کرد: درصدد هستیم که میزبانی چند روز از این اردو تیم ملی را برای اصفهان بگیریم.

وی ادامه داد: برای نخستین بار است که اعضای تیم کیک‌بوکسینگ اصفهان با این تعداد به این مسابقات ملی راه پیدا می‌کنند و در برنامه‌های آتی اصفهان می‌تواند میزبان خوبی برای اردوی این مسابقات باشد.

بلدی تأکید کرد: طی 30 سال گذشته استان اصفهان برای نخستین بار است که به این مرحله راه پیدا کرده و در این راستا در بهمن‌ماه سال گذشته از 17 تا 19 استان اصفهان میزبان حضور تیم انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ شد.

وی هم‌چنین سطح برگزاری اردوی تیم ملی انتخابی اصفهان را به نقل از رئیس فدراسیون تیم ملی کشور در سطح بین‌المللی عنوان کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان بیان داشت: تیم کیک‌بوکسینگ اصفهان برای نخستین بار توانست در این دوره از مسابقات تیم دوم شد و اصفهان برای نخستین بار مقام تیمی را در تاریخ این ورزش در اصفهان کسب کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا چهار نفر از اعضای این تیم به مسابقات جهانی دعوت شدند که 51 نفر در کل کشور به این مسابقات راه پیدا کردند.

بلدی تصریح کرد: پس از استان گیلان که با هشت شرکت کننده در این اردو حضور دارد، استان اصفهان دومین استانی است که بیشترین تعداد شرکت‌کننده را دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول