اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان قم خبر داد

اعزام 2 بوکسور قمی به مسابقات جهانی تایلند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم از حضور دو بوکسور قمی در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی خبر داد.

اعزام 2 بوکسور قمی به مسابقات جهانی تایلند

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه گام‌های موثری که در راستای رشد و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی بوکس قم در سال‌های اخیر برداشته شده، همگی موجب رونق این رشته ورزشی و توفیقات آن در عرصه کشوری و برون مرزی برای ورزش قم شده است.

وی با بیان اینکه شاهد درخشش بوکس قم در مسابقات قهرمانی کشور هستیم، افزود: این رشته ورزشی عنوان قهرمانی کسب می‌کند و حتی ستاره مسابقات را از قم انتخاب می‌کنند، بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که توانمندی‌های زیادی در این رشته در قم وجود دارد.

رئیس هیئت بوکس استان قم اضافه کرد: سیدعلی اکبر حسینی‌فرد یکی از بوکسورهای قمی بود که در سنگین وزن تیم ملی بوکس کشورمان موفقیت‌های ارزنده‌ای را در رقابت‌های بوکس قهرمانی مردان آسیا و همچنین جام احمد کومرت ترکیه به دست آورد.

وی یادآور شد: متاسفانه چهره‌ای مانند حسینی‌فر به دلیل آسیب دیدگی ناخواسته خیلی زود مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی این رشته شد و یقین دارم که اگر این بوکسور دچار مصدومیت نمی‌شد، الان یکی از امیدهای بوکس ایران در المپیک بود.

جعفری تصریح کرد: با این حال خداحافظی اجباری حسینی‌فرد قهرمان ارزنده بوکس قم از این رشته ورزشی پایان تلاش‌های هیئت برای تحول در این رشته نبود و هم اکنون سه بوکسور توانمند در تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان نام قم را همچنان در بین استان‌های موفق در بوکس حفظ کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان فروتن گل آرا بوکسور ارزشمند وزن منهای 60 کیلوگرم حضور دارد، ضمن اینکه در تیم ملی بوکس رده سنی جوانان نیز محمد مردی و میثم کردنوکر عضویت دارند.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه با اشاره به حضور دو بوکسور قمی در تست آمادگی جسمانی تیم ملی جوانان افزود: دو بوکسور قمی عضو تیم ملی رده سنی جوانان تیم‌ ملی بوکس در تست آمادگی جسمانی این تیم حضور یافتند.

وی یاد آور شد: جوانان تیم ملی بوکس در حالی برای گرفتن تست آمادگی جسمانی به آکادمی ملی المپیک رفتند که مسابقات جهانی بوکس جوانان از 24 مهر ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و اردوی تیم ملی از هفته گذشته با حضور 25 بوکسور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شده است.

جعفری عنوان داشت: اردوی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در حالی با سرمربیگری عبدالرضا ‌انصاری پیگیری می‌شود که با تصمیم مسئولان فدراسیون تا قبل از آغاز مسابقات جهانی تایلند شش مرحله اردو و مسابقات مختلف برگزار خواهد شد تا بهترین نفرات به اردوی تیم ملی بوکس جوانان دعوت شوند.

رئیس هیئت بوکس استان قم اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در حالی تیر‌ و مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد که با تصمیم کادر فنی بهترین نفرات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول