اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین در گفت‌و‌گوی اختصاصی با فارس:

آمادگی حضور پیکان در قزوین را داریم

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: آمادگی حضور تیم پیکان در قزوین را داریم و مسئولان استانی مشکلی از این بابت ندارند.

آمادگی حضور پیکان در قزوین را داریم

احمد عجم امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حدود دو سال و نیم است که برای حضور تیم پیکان اعلام آمادگی کرده‌ایم و در نشست با نجم‌الدین مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو نیز استان قزوین آمادگی خود را اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استانی مشکلی برای حضور تیم پیکان ندارند، تصریح کرد: در چارچوب ضوابط اجرایی کشور با حضور تیم پیکان موافقیم و از آن حمایت می‌کنیم در صورتی که متولیان تیم فوتبال پیکان به استان قزوین فخر نفروشند.

استاندار قزوین ظرفیت ورزش قزوین را بالا دانست و بیان کرد: با ساخت ورزشگاه استاندارد 15 هزار نفری قزوین که به همت دولت، عنایت رهبر معظم انقلاب و مسئولان استانی اجرایی شد، ظرفیت ورزشی این استان بیشتر از گذشته شده است.

عجم با بیان اینکه استان قزوین آماده پذیرش تیم پیکان است، تأکید کرد: استان قزوین مشکلی در تیم‌داری و پذیرش تیم فوتبال پیکان ندارد.

وی پیرامون هزینه‌های تیم‌داری در لیگ‌برتر فوتبال گفت: هزینه‌های جاری با کمک مسئولان و تفاهم‌نامه تأمین می‌شود و باید صحبت‌های پایانی را با شرکت ایران‌خودرو انجام دهیم.

گفتنی است، تیم فوتبال پیکان در سال 87 به استان قزوین منتقل شده است و نیز این تیم دو دوره در لیگ برتر فوتبال کشور با نام قزوین بازی کرده است اما پس از سقوط این تیم به لیگ دسته یک، شرکت ایران‌خودرو بازی‌های تیم پیکان قزوین را به پیکان‌شهر تهران برد.

همچنین در حال حاضر با صعود تیم پیکان به لیگ برتر فوتبال کشور، این تیم در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست با چه نامی در لیگ برتر فوتبال حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول